Trollmora Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Siden du fortalte at du skal ha middagsgjester i dag, dritgrei: Hva skal du servere? Det er tirsdag i dag og svømming og det betyr rett og slett pølser i lomper! Kyllingpølser, selvfølgelig. (ønsker ikke akkurat å bli hengt ut som en mor som ikke bryr seg om kosthold og ernæring...) Kort tid mellom henting i barnehage og kjøring til svømmehallen betyr middag ferdig på 5 minutter. Men i morgen???? Kanskje jeg kan få ett og annet tips herfra?
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 ha ha ha...v iskal ha en helt vanlig tirsdagsmiddag ,-) vi skal spise rødvinsfondue. Masse jobb, og masse god mat, og en lykke for sjel og sinn og gane! og nesen, for det lukter jo helt fantsatiks i huset når man spiser denne deilige maten, men i morgen kan du vel lag edeilig kjøttdeig og spaghetti kan du ikke??
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 http://www.nrk.no/magasin/tidlig/1.859038 Jeg laget laks med spekeskinke i går. Det var veldig godt og gikk kjapt. Ellers er det mye kjekke oppskrifter på denne siden. God middag Ps! pølse er godt! Ei gulerot i hånda i tillegg og vips så er det jo faktisk litt sunt:)
Karomamma Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Aner ikke! Kanskje noen fiskebiter, makaroni, hvit saus og ost på toppen... Er det fiskegrateng det, kanskje? Hmmm........ PS. Vi ELSKER pølser!! Kyllingpølser altså, gud forby noe annet
Plutseliten :) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Idag kommer bonusbarna og da er det fast ønske på menyen...og det er pasta med kjøttsaus Det får de ikke hos mamman sin for hun har sagt til dem at da blir man tjukk! Haha ) Igår hadde vi et vennepar på besøk,og serverte tandoori med nanbrød,det var kjempegodt! Og jeg ...HATER kyllingpølser Ja til Gildes wienerpølser!
Trollmora Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Godt å høre at du serverer ungdommene pasta med kjøttsaus! Det må da være bedre at de spiser det hjemme, enn at de dropper innom Maccer`n og kommer hjem og sier de ikke er sultne! Og det kommer vel an på om hun serverer pasta med kjøttsaus på hver eneste dag hvis de skal bli feite? Nanbrød er jo kjempegodt ) Hmm, kanskje jeg skal prøve på noe asiatisk til helgen?
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Kyllingpølser MY ASS! Hvem liker det liksom... grethe roede? de blir rar og skrukkete og knekker ikke og er bare seige og rare.... nei lenge leve gilde sine wienerpølser, men aller helst de fra slakteren som man faktisk vet hva inneholder :-)))) de har god smak, fin knekkelyd og alt er såre vel :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Når ble man tjukk av kjøttdeig og spaghetti? jeg skjønner ikke no jeg... alt er kreftfremmkallende, og alt er giftig, også blir man tjukk i tillegg....." joda... jeg lever av grus og vann jeg, det er derfor jeg er så sprek og glad" :-))))))
Plutseliten :) Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Bonusbarna er bare 7 og 9 år.... Men de er veldig informert at karbohydrater ikke er bra?!!? Hahah...og at man kan dø om man drikker for mye light brus. Bra det bare er cola i huset her da.....for da lever jeg nok evig ))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 jeg også.... jeg kommer allerede til å leve til jeg er 200 år!
Plutseliten :) Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Jepp...men brød og kætshup og sprøstekt løk!! Nå ble jeg jammen sulten.....også jeg som tenkte å ta natta et par timer nå som turbosam sover ) Hmmmmmmmmm
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 spise først... kvile etterpå :-)
Plutseliten :) Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror det er sunt og rett og slett en evighetsbrus!! Ikke får man omgangsyke,man blir så våken og blid og grei og den er alltid på tilbud også...hehe...og myyyyyyye billigere enn melk,og melk er for kalver!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 Her blir det sånn.................... gourmet........................ Nei det blir visst pannekaker her. Etter ønske fra Storebror. Det blir helt vanlig pannekaker. Uten kli og kyllingdeler og andre frø. Hadde vært litt gøy å lagt ut denne på skravle......Vi hadde blitt anmeldt for barnemishandling hele gjengen.... Tenke seg til å servere pannekaker uten solsikkefrø og sammalt bygg...
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 altså.... helt vanlige pannekaker, uten solsikkefrø og hirsepostei, med eller uten oregano for nyrene og malt for lungene, det er jo det som er gourmet! Visste du ikke det???? kos dere med pannekakene :-)))
Plutseliten :) Skrevet 22. januar 2008 #16 Skrevet 22. januar 2008 Så lenge han sitter i den riktige stolen i bakovervendt Reimadress er det til nød akseptert Kos dere!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2008 #17 Skrevet 22. januar 2008 Jeg var heldig og kom hjem til ferdig middag idag:-) Stekt kylling, ris og dressing........nam nam:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå