Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Når jeg våkner på natten for å gå på do (og det er ikke så rent sjelden...) så er magen min steinhard. Har egentlig tenkt at det var vanlige kynnere, men har lagt merke til at det ikke gir seg selv ved å stå opp, gå på do og bevege seg litt før jeg legger meg igjen. Har lest at mange sier at kynnere gir seg når man gjør noe annet, så jeg lurer litt på om det er masrier? Har samtidig vondt i nedre del av rygg/rumpe og hofter.
mammafor3gang Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har akkurat det samme... men jeg har så masse kynnere at magen min er hard omtrent hele tiden;) tror det bare er kynnere asså..
Siivi Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Eg og har sånne kynnere...di går isje vekk,når eg gjør noe annet...og er dr kver gang eg ska tisse,som e veeeldig ofte hehe
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Har det på akkurat samme måte som deg...det er liksom de siste par nettene at disse kynnerne ikke vil gi slipp på natta.Som du selv sier,så nytter det faktisk ikke & stå opp & bevege seg rundt heller...Hos meg er det vondt & skikkelig ubehagelig...våkner OFTE & sover dårlig pga det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå