Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å gi gutten min tran fra han var 4uker med en liten sprøyte uten spiss, men synes det kommer like mye utenfor som inni. Noen tips på andre effektive måter å få i de minste tranen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei, vi måtte gi opp, måtte gi d-dråper istedet. Nå prøver vi Eskimo3 kids, den smaker tutti frutti. Ellers så er det faktisk litt bedre og gi fra t-skje har jeg erfart, da kan du prøve å holde igjen det som renner ut igjen med skjea + skufle det inn igjen i munnen.

Lykke til, tran og barn sammen er jammen ikke lett...

Skrevet

Vet ikke hvor stor sprøyte du bruker, men jeg erfarte at det var lettere med 1 ml sprøyter for den var tynnere. Tar den godt inn i munnen på siden. Noe kommer ofte ut igjen, men ikke så ille som med skje og 2,5 ml sprøyte.

Skrevet

Hei,

da jenta vår begynte med tran hadde vi en egen,liten flaske hvor vi tok litt mme ( tok ca 30 ml fra det som hun skulle spise )og blandet det med tran. Hun fikk tran-flasken først, og så resten av mme etterpå ( på andre flaske ).Altså, det var lettere når hun fikk det blandet med mme . Når hun fikk vit D-dråper i noen uker ( pga ferietur, ville ikke ta med meg tung tranflaske og lage enda mer bagasje), bagynte hun å streike med tran. Da kjøpte vi Eskimo-3 kids, og det forsvinner på 1-2-3 . Verdt å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...