aragon Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har begynt å gi gutten min tran fra han var 4uker med en liten sprøyte uten spiss, men synes det kommer like mye utenfor som inni. Noen tips på andre effektive måter å få i de minste tranen?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hehe, nei, vi måtte gi opp, måtte gi d-dråper istedet. Nå prøver vi Eskimo3 kids, den smaker tutti frutti. Ellers så er det faktisk litt bedre og gi fra t-skje har jeg erfart, da kan du prøve å holde igjen det som renner ut igjen med skjea + skufle det inn igjen i munnen. Lykke til, tran og barn sammen er jammen ikke lett...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Vet ikke hvor stor sprøyte du bruker, men jeg erfarte at det var lettere med 1 ml sprøyter for den var tynnere. Tar den godt inn i munnen på siden. Noe kommer ofte ut igjen, men ikke så ille som med skje og 2,5 ml sprøyte.
mamma til s@lma Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hei, da jenta vår begynte med tran hadde vi en egen,liten flaske hvor vi tok litt mme ( tok ca 30 ml fra det som hun skulle spise )og blandet det med tran. Hun fikk tran-flasken først, og så resten av mme etterpå ( på andre flaske ).Altså, det var lettere når hun fikk det blandet med mme . Når hun fikk vit D-dråper i noen uker ( pga ferietur, ville ikke ta med meg tung tranflaske og lage enda mer bagasje), bagynte hun å streike med tran. Da kjøpte vi Eskimo-3 kids, og det forsvinner på 1-2-3 . Verdt å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå