Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide med en koselig tråd! Hva er det absolutt søteste dere vet med babyene deres?

Mine 2 jenter på 5 mnd:

Tvilling1: Hun er så UTROLIG blid. Smiler hele tiden og lager de koseligste lyder. I vogna sitter hun ofte og synger for seg selv mens vi går tur. Sier "bubububhuhuhuvavavabababa oooo oooo ooo"... SÅ deilig:)

Tvilling2: Hun har verdens største øyne og er som en liten ugle, skal ha med seg ALT. Hodet går som en propell hele dagen.Vi innbiller oss at hun kommer til å bli paparazzifotograf, for hun er så nysgjerrig at det er helt komisk.

Fortell om deres :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he paparazzifotograf:)

Gutten min er 4 mnd. Han har et utrolig fint smil. Smiler med munnen åpen...gaper liksom. Han har et utrolig levende ansikt og veldig utstående ører:)

Skrevet

Lille persille har et sånt litt skjevt smil... Det er absolutt helt uimoståelig!!! Og så ler hun så høyt når tanten kommer på besøk. Tror kanskje det er krøllene som er så festlig...

Skrevet

Smilet er helt nydelig, smelter hver gang :) Holder tunga litt ut av munnen :P

Skrevet

Gutten min på 9 mnd har akkurat lært seg og vinke og er så fascinert av dette. Vinker i ett sett og smiler rundt..........

Skrevet

han er søtest om morningen etter at han har fått morgenpuppen. Da drar han knærne så høyt opp han kan sånn at han tipper over på siden, så svaier han i ryggen knepper øyne og munn så hardt sammen som han klarer, og streeeeekker armene i været.

Etter denne morgenstrekken gnir han seg lenge i øynene, så kan vi stå opp.

c",)

Skrevet

når han ligger på gulvet og jeg trekker opp en sånn tv greie som spiller og beveger seg, så ligger han og smiler stort og forventningsfult, armer og beina spreller! samme hver gang.

ellers er han så søt når han ler av alt man sier og gjør, holder med at jeg ser på han litt rart når han er i det humøret så ler han sånn skikkelig barnelatter...

ellers har han veldig store øyne, som mange kommenterer, og ser alltid litt sånn sjokkert ut når det er folk i nærheten, ser heeelt alvorlig ut, munnen litt åpen og stooore øyne, bare ser på alle, hehe!

Skrevet

Alt. Hun er den søteste jenta i hele verden:)

Skrevet

Det lange mørke håret, de store våkne øyene og det nydelige smilet =) Åsså er hun så bliiid, smiler stort når mamman henter frem kamera =)

Skrevet

Åhhh..klarer ikke velge bare EN ting, tror jeg....;o)

Milla på snart 6 mnd er en superblid baby - hun har verdens peneste smil og hun smiler med hele ansiktet liksom. Hun smiler myyyyye:o)

Hun lager også noen vittige lyder med tungen sin. Hun geiper også endel. Tror hun nettopp har funnet ut hun har tunge, hi hi;o)

Måten hun kikker på hendene sine på. Hun kan ligge i en evighet å bare se på hendene sine. Hun vrir og vender på dem, og tar på den ene med den andre osv - er utrolig vittig å se på:o)

Skrevet

Søteste med mini på 7 mnd, oi, den listen kan bli lang, hehe...

Rent utseendemessig så må det være at han har så lange mørke vipper som omkrantser store blå-blå øyne slik at de alltid ser veldig glitrende ut, så kombinert med et skjønt smil med to dype smilehull, DA er han uimotståelig synes jeg (og tydeligvis endel andre siden alle kommenterer dette) :-) Men det jeg synes er aller mest herlig er når han er litt trøtt eller flau og sitter på armen og legger hode godt i inn mot halsgropen min og blir sittende slik en stund, for han er normalt en propell uten ro på seg så derfor er slike stunder så gode for meg som mamma :-)

Skrevet

Det som får alle til å le seg skakke er underleppa hans... Han har en skikkelig underleppe som han skyter ut etter å ha laget en litt misfornøyd lyd. Og så blir han overrasket når vi ler av ham, så han smiler litt forsiktig, men så kommer han på at han var jo på vei til å furte igjen, så da er det ny underleppe-maraton. Underleppa har han fått av meg... :-)

Ellers er det såååå deilig når han ler... han klukker liksom, og ler med hele ansiktet, spesielt øynene... :-) Han er til å spiiiiise opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...