Gå til innhold

Dager igjen til termin idag da??? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FØDEKLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

2 dager til termin! men går nok over.. dritt lei!!

Skrevet

23 dager til termin......

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

20 dager igjen i dag :)

Skrevet

229 dager igjen, Er i hvert fall under 230=)

Skrevet

197 dager, deilig deilig å komme under 200!!! Neste store mål: 150 ;)

Skrevet

si meg er det et ork å gå gravid eller??????endelig under 200......altså gått gravid i litt over 2 mnd.....

skulle født i uke 26 dere....og fått kjent det på kroppen....skulle vært takknemlig for hver dag den lille får der inne.....så slutt å klag damer.....en unge er ment for å være der inne i 282 dager....

blir provosert over denne klagingen deres...

Skrevet

118 dager igjen!!

Jeg GLEDER meg til å føde! Er selvsagt glad for at alt er bra, og at barnet ligger godt i magen min. Men gleder meg jo til tiden er der likevel :)

Skrevet

Noen som er litt hårsår eller.

Og ja for mange er det et ork å gå gravide, de er konstant slitne, kvalme, kan nesten ikke røre seg av bekkenløsning.

Om dette du kalle klaging provoserer deg er det utrolig lite som skal til for å provosere deg.

De aller fleste teller ned dagene og det er det å vente på babyen som er greia. De aller fleste lengter jo sååååå etter å se den lille babyen som vokser inni en. Hadde du kalt det klaging hvis man sa, "å endelig bare 200 dager til bryllupet" eller "å nå er det ikke mer en 3 uker(21 dager) til vi skal på ferie"

give it a break

Skrevet

98 dager igjen:-)

Skrevet

23 dager til termin og er så spent på om det er en liten jente eller gutt i magen min :0)

Skrevet

1 mnd akkurat igjen i dag:)

Tror ikke jeg kommer helt til termin. Går med kynnere hele tiden og nå har menssmertene kommet også;) Bare han er ferdig så er han hjertelig velkommen når som helst nå! Gleder meg MASSE:)

Skrevet

56 dager igjen.... Synes det er lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...