Gjest Skrevet 22. januar 2008 #27 Skrevet 22. januar 2008 21!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FØDEKLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 22. januar 2008 #28 Skrevet 22. januar 2008 2 dager til termin! men går nok over.. dritt lei!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. januar 2008 #34 Skrevet 22. januar 2008 229 dager igjen, Er i hvert fall under 230=)
bittelill Skrevet 22. januar 2008 #36 Skrevet 22. januar 2008 197 dager, deilig deilig å komme under 200!!! Neste store mål: 150
kaffeplante Skrevet 22. januar 2008 #37 Skrevet 22. januar 2008 si meg er det et ork å gå gravid eller??????endelig under 200......altså gått gravid i litt over 2 mnd..... skulle født i uke 26 dere....og fått kjent det på kroppen....skulle vært takknemlig for hver dag den lille får der inne.....så slutt å klag damer.....en unge er ment for å være der inne i 282 dager.... blir provosert over denne klagingen deres...
HjerteMom Skrevet 22. januar 2008 #38 Skrevet 22. januar 2008 118 dager igjen!! Jeg GLEDER meg til å føde! Er selvsagt glad for at alt er bra, og at barnet ligger godt i magen min. Men gleder meg jo til tiden er der likevel
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. januar 2008 #39 Skrevet 22. januar 2008 Noen som er litt hårsår eller. Og ja for mange er det et ork å gå gravide, de er konstant slitne, kvalme, kan nesten ikke røre seg av bekkenløsning. Om dette du kalle klaging provoserer deg er det utrolig lite som skal til for å provosere deg. De aller fleste teller ned dagene og det er det å vente på babyen som er greia. De aller fleste lengter jo sååååå etter å se den lille babyen som vokser inni en. Hadde du kalt det klaging hvis man sa, "å endelig bare 200 dager til bryllupet" eller "å nå er det ikke mer en 3 uker(21 dager) til vi skal på ferie" give it a break
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 22. januar 2008 #41 Skrevet 22. januar 2008 23 dager til termin og er så spent på om det er en liten jente eller gutt i magen min :0)
Termin 061209 Skrevet 22. januar 2008 #42 Skrevet 22. januar 2008 1 mnd akkurat igjen i dag:) Tror ikke jeg kommer helt til termin. Går med kynnere hele tiden og nå har menssmertene kommet også Bare han er ferdig så er han hjertelig velkommen når som helst nå! Gleder meg MASSE:)
Tobias og Robin Skrevet 22. januar 2008 #43 Skrevet 22. januar 2008 56 dager igjen.... Synes det er lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå