Gå til innhold

Three down.........

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

and three to go!

Så var det natten hvor man løp som en oi oi, mellom spysjuk besøk, som hadde fått feber og sannsynligvis det samme viruset som jeg hadde...fore på med cola og paracet....til snorkende og febersyk sambo som holdt hele huset våkent og riste i ham i ny og ne.....til å hente flasker med vann til superforkjølet liten rosa bylt som hostet og var glovarm og som helst ville ligge oppå mamman sin......Om jeg har sovet hele 5 minutter i natt så er det max.......blir nok fint utover dagen tenker jeg.....

Kjenner at det er rene drømmen å komme på jobb...........................

Håper mine to eldste slipper unna sjauen.....nå er det liksom greit synes jeg...

Sånn, det var dagens klageinnlegg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da. Dette hørtes strevsomt ut. Håper at alle snart er friske og raske

God bedring

Skrevet

Usj, da!

Håper ikke vi smitta dere via nettet i går kveld. (Kanskje det er sånn vi holder viruset i live her inne?!)

Denne spysjuka er noe skikkelig kjedelige greier. Håper dine kommer seg raskt som en fei på beina igjen - og at du for en vel fortjent hvil i løpet av dagen.

Lykketrollet hadde høy feber i går, men ser ut til å være litt kvikkere i dag. Heldigvis. Ser ut som om kombinasjonen febernedsettende og vann/eplenektar var tingen.

Skrevet

Kanskje du burde vurdere karriereendring?

Hadde du jobbet i helsevesenet så hadde du i det minste fått betalt.....

Dere skal tydeligvis ikke bil friske i vinter. Men snart kommer våren, og da er dere friske og raske og kan glede dere til at Kreta står klar og tar dere i mot:0)

Skrevet

Dere kan ansette meg vettu....jobber tross alt i hjemmesykepleien og er skikkelig god på å pleie både små og litt større.

Masse god bedring til dere,og håper du får hvilt deg og tatt igjen noe av søvnen.

God klem

Skrevet

Det kommer bedre tider Klatten!!! Helt sikkert!!!

Skrevet

Det var som rakkar'n! Sender en god bedringsklem til alle i klattisheimen og litt sovestøv til deg. Håper du kan snike deg til en halvtime på sofaen i ettermiddag :)

Skrevet

Go bedring til liten og stor!

Når våren kommer er allting glemt. I mellomtiden håper jeg du får deg en god natts søvn og litt fred og ro.

Skrevet

Å stakkars deg og "huttemeg tu og fyttigrisen"!!! Du har min aller største sympati og største respekt som fremdeles er positiv og oppegående. Du vet jo hva jeg føler for spysjuke......!!!! Men det er klart: må man så må man. Men nå må immuniteten for disse virus-tingene snart være fullt opparbeidet hos dere for resten av vinteren/våren. God bedring til alle.

Koz

Skrevet

Sambo føler seg bedre!!!!!

Besøket føler seg bedre!!!!

Lille rosa er ikke helt i form, men snørr og slim tyter ut av den lille kroppen!!!!

Det er positivt det!!!

Og vi kjører på med vitaminer og fettsyrer og Echinacea og svarthyllbær og blåbær! Da må det vel snart bli bedre tider eller??

Jeg har ikke sovet siden igår natt, så nå kjenner jeg at jeg egentlig har litt tåkesyn.........men snart jenter............snart.............zzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Psjusk ! Ikke greit med slike netter. God bedring-håper formen er bedre nå......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...