Gå til innhold

VIL HA!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha vanilla coke,paprika smash og pistasje is med sjokoladebiter! men finnes jo fanken ikke noen plasser lengre!! huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du rett og slett må senke kravene og ta til takke med vanlig cola, vanlig smash og pistasjeis uten sjokoladebiter?:P

Dette kommer til å gå srålende skal du se!!:)

Skrevet

Åååå, jeg vil også ha pistasjeis m sjokoladebiter. Det selges noen steder det, husker bare ikke hvor.

Skrevet

pistasjeisen er jo enkel og fikse da. Kjøp en vanlig. la den stå. finhakk en mørk sjokolade og rør inn, før du fryser igjen (eller spiser)

den er enkel!

paprikasmash har jeg aldri hørt om. er den uten sjokolade? i såfall blir det vanskelig, er den med, er det bare og krydre med paprikapulver. (evt ringe nidar og trygle og be, eller stikke innom hvis du bor i trondheim)

Skrevet

vaniljecola er jo vanvittig fælt, men ta vanlig cola og rør inn frøene i en vaniljestang. Altså 1,5 liter cola. Det skulle være det nærmeste man kommer.

Godt du ikke har lyst på soho sjokoladen hehehe

Skrevet

hehehe vanilla coke er den værste brusen jeg har smakt noen gang :P

har det noen gang vært en paprika smash? aldri hørt om, men vanlig smash er jo fremdeles ganske god?;)

Skrevet

nei fysj,soho sjokoladen var fæl. bunnpriss solgte ihvertfall pistasjeisen før. paprika smash var sånn firkanta smash med parika smak og sjokolade utenpå. namm^^

Skrevet

Har ikke Sørlands-is pistasje med sjokobiter? Hm...vel da rasper du litt kokesjokolade over den vanlige pistasjen ;o)

Smash med paprika? *gosj* hørtes pyton ut...

Jeg vil ha Splitt-is!

Skrevet

Kiwi selger sørlands-is, og de har pistasj med sjokolade biter!!

Har reddet min dag flere ganger :)

Skrevet

Jeg vil faktisk ha SOHO-sjokoladen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den er jo faktisk fantastisk!!!!

Skrevet

er det noen som husker hekseskudd? De solgte dem i forbindelse med den jule eller påskeserien som gikk på tv2 for mange år siden om tre trubadurer eller no sånt... DET har jeg lyst på.. Nam nam.. Og Masala Dosa, men da må jeg reise til India, og det går ikke nå:-/

Skrevet

Ja, trodde Sørlands-is hadde pistasj med sjokoladebiter. Jeg drømte om French Fries med paprika i natt. Mmmm... og Soho, den beste sjokoladen!! Også noe de har sluttet med.

Skrevet

Kamel85*Jenta070408 Hekseskudd husker jeg!! Det var jo skikkelig nam nam!!! Haha, den teite serien om tre trubadurer...det var tider det :-P

Skrevet

den var kul da:P den og the julekalender. dustefolka fjerner jo alt det gamle kule jo. irr.har det vært french fries med paprika? hørtes digg ut^^

Skrevet

takk for tipset om kiwi og pistasje isen^^ nå blir det party med is skåla her^^ =D

Skrevet

Is med peanøtter..........hadde ikke det vært deilig?;-)

Skrevet

pistajis m sjokoladebiter finnes iallfall på min jokerbutikk, personlig syns jeg den uten er best, men uansett så er det henning olsen is som lager den jeg pleier å ha, så en butikk som selger den slags is kan jo ta den inn, det er bare å spørre betjening... De andre tingene kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Men lykke til iallfall, i jakten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...