Gå til innhold

hjelp til guttenavn?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er utrolig "dumt" at den lille inne i magen er en gutt, for guttenavn er jo så utroooolig vanskelige... vi har mange kanskje forslag men ingen på topp liksom.. hadde vi fått en jente skulle hun hete isabell eller elise, men guttenavn, huff, det er bare vanskelig..

 

her er de vi har tenkt på i alle fall (i ingen spesiell rekkefølge i det hele tatt):

 

-sylvester, kasper, nikolaj, tobias, bjørn, ulrik, theo, adrian, isak, aron

 

om noen vil komme med noen synspunkt på disse navnene hadde det vært fint. kanskje rangere dem?

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også ha en gutt, synes det er vanskelig selv...

Men jeg synes nikolaj er veldig fint..

slik ville jeg rangert de, selvom de alle er fine:-)

tobias

adrian

theo'

kasper

bjørn

ulrik

isak

aron

sylvester

 

 

Skrevet

Av dine forslag er disse tre mine favoritter:

Isak

Ulrik

Kasper

 

Lykke til med navnevalget :)

Skrevet

Mine favoritter blandt disse er Theo, Ulrik og Tobias :)

Skrevet

Adrian og Ulrik synes jeg var finest:)

Skrevet

hei HI her

 

takk for svar... liker ulrik jeg også, 'men er så usikker... huff... og sambo liker det ikke så veldig så er vanskelig...

 

han liker best sylvester og bjørn

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...