Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 er utrolig "dumt" at den lille inne i magen er en gutt, for guttenavn er jo så utroooolig vanskelige... vi har mange kanskje forslag men ingen på topp liksom.. hadde vi fått en jente skulle hun hete isabell eller elise, men guttenavn, huff, det er bare vanskelig.. her er de vi har tenkt på i alle fall (i ingen spesiell rekkefølge i det hele tatt): -sylvester, kasper, nikolaj, tobias, bjørn, ulrik, theo, adrian, isak, aron om noen vil komme med noen synspunkt på disse navnene hadde det vært fint. kanskje rangere dem?
Barnimagen2008 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Vi skal også ha en gutt, synes det er vanskelig selv... Men jeg synes nikolaj er veldig fint.. slik ville jeg rangert de, selvom de alle er fine:-) tobias adrian theo' kasper bjørn ulrik isak aron sylvester
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Av dine forslag er disse tre mine favoritter: Isak Ulrik Kasper Lykke til med navnevalget
Saltlakris Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Mine favoritter blandt disse er Theo, Ulrik og Tobias
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 hei HI her takk for svar... liker ulrik jeg også, 'men er så usikker... huff... og sambo liker det ikke så veldig så er vanskelig... han liker best sylvester og bjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå