Gå til innhold

Vannkopper igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Sønnen min fikk vannkopper torsdags kveld. Han er ikke blitt så hardt rammet, og jeg tror ikke det har kommer nye kopper etter søndag. Han er helt frisk ellers, og nå maser han om å få gå i barnehagen. Det er kommet snø i natt, for første gang i år her i Bergen, og han har nok lyst ut å ake. Vi skal gjøre det hvis han er hjemme også altså, men tror nok det er morsommere i barnehagen sammen med alle de andre barna.

Det er ingen kopper med væske inni på kroppen hans. Hva hadde dere gjort? Jeg har ikke hørt om noen som har hatt vankopper så kort tid før jeg. Hadde tenkt å ha han hjemme i dag og i morgen, men...han kjeder seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal holde dem hjemme til siste vannkopp har tørka inn og litt til skorpe. Nå husker jeg ikke hvor lang d\tid det tok her, men synes å huske sønnen min var hjemme fra barnehagen ei uke. Unger har ikke vondt av å kjede seg litt ;-) Det er en del av det å være syk. Husker min grein og maste, var snø og vinter her også da hn var syk (han var 4 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...