Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 for at jenta ikke skal få luft i magen? Hun er en uke gammel og jeg ammer. Jeg spiser litt svisker på morgenen og så spiser jeg en del nøtter. Jeg drikker også en del Fun saft fordi jeg klarer ikke bare vann hele dagen. Kan dette ha noen betydning eller er det andre marvarer jeg burde unngå for at hun ikke skal få luft i magen?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Dette er så forskjellig..... Man må bare prøve seg frem. Har hørt man bør unngå kål og alt med kullsyre.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 hei hei! nøtter er vel ie kjempe bra pga fremkalling av nøtteallergi! nøttesporer! eller har jeg misforstått??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Prøv å holde deg unna melk og melkeprodukter, løk, kål, egg, kullsyreholdig, jordbær. Hvis du prøver å holde deg unna alt dette i en uke, så vil du merke forskjell, også kan du begynne å trappe opp igjen. Da merker du fort hva det er babyen reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå