Live&Spire Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg fullammer men fikk tips om å gi flaske 1 gang pr uke fra fødselen av slik at babyen ble vant til flaske.... har kun hoppet over en eneste uke og nå er det full vegring for både flaske, brystskjold og sutt (???). Helt håpløst altså.... Live er snart 3 måneder og veldig opptatt av å smake på alt mulig... men flaske etc er uaktuelt. Er dette kun en fase mens hun er i "smake på alt" perioden sin... eller? Noen som har tips om hva jeg skal gjøre... har prøvd flaske som er lik brystvorter, brystskjold i forskjellige størrelser og ulike sutter.... Bør vi fortsette å "øve" på flaske selv om hun skriker og ikke vil ha? Eller bør vi vente en stund til hun har glemt hvor mye hun misliker flaska? Mange spørsmål dette her.... håper noen har noen gode tips!!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Så lenge hun får nok melk av deg så hadde jeg ikke stresset med flaske. Om du evnt. må gi flaske en gang anbefaler jeg DR.Browns kolikkflasker. Dem suger man ikke ut av - det renner selv- og hvilken baby tar vel ikke imot gratis melk:)
Live&Spire Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Hmmm.... har hørt om den flaska.... skal prøve d!! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå