Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Snuppa her er 2 1/2 mnd og sover 7-9 timer sammenhengende hver natt (våkner noen ganger og vil ha smukk) og har gjort det i 3-4 uker nå. Superdeilig syns nå jeg. Det eneste er at jeg får melkespreng av dette og må noen ganger vekke henne etter 9 timer. Da er jeg Dolly Parton! Hvor vanlig er det at de sover så lenge når de er så små?? Er jo nesten for godt til å være sant dette!! :-)
Live&Spire Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Live sov faktisk hele natten gjennom til og med på sykehuset.... vet at helsesøster var litt "stresset" i begynnelsen - hun syntes det var tidlig med så mange timer uten mat... jeg derimot synes det er deilig.... og har aldri vurdert å vekke henne for å gi henne mat. Hun legger på seg og er generelt fornøyd. Godt nok for meg!!
LilleTravel Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jenta mi på 3 mnd har i 6 ukersovet fra 22.00 til 08.00 hver natt...skjønt!
Staark Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ja. Vesla våkner bare en gang om natten for å få mat, dette har hun gjort siden hun ble født. (Hun spiser kl 23/00, kl 06 og rundt kl 10/11) Den første helsesøsteren vi gikk til mente vi burde vekke henne, men vi ser inget poeng i det da vesla legger på seg som normalt og er ellers en fornøyd og frisk baby. (Helsesøster nr 2 var enig med meg og pappan)
Tussa og Sofie Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Nei dessverre...har du noen oppskrift, hehe! 3 mnd og fortsatt bare 3, 2 og 1 time i slengen. Totalt 7 timer pr natt avbrutt av min. 2 måltider. De våkner når de er sultne tenker jeg, og på sykehuset sa de til meg at hvis hun sov på natta skulle jeg ikke vekke henne for mat (nå har aldri dette vært noe tema her men...) Du kan jo pumpe deg istedenfor å vekke evt da og fryse ned litt melk.
MissBenz Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 snuppa mi er to å en halv måned, hun sover 9-10 timer om natta..
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jepp, minsten her har alltid sovet lenge om natta, nå er han 7 mnd og sover fortsatt lenge om natta. Var litt bekymret til å begynne med, men nå er det jo faktisk bare deilig. Barna koser seg da vettu
Nr4? 💓 Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 ååå..så deili!!!Tenk når min lille engel begynner å sove mange timer i selngen!!Har kun et eksempel på det og da sov han 8 timer!!!i strekk!!Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg så på klokka!!Det er da 1 uke siden.. men kryss i taket og positive tanker så skjer det nok igjen! Dere som har det sånn til vnlig..hvor mye sover de på dagtid??Vi har hatt en lite sove natt inatt, og han har hatt en lur på 1 time i 11 tiden og nå begynte han på en lur til 14.30.. jeg skal vel bare la han sove og styre det selv??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå