Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 grrrr....er så sur..skulle på 3D på Majorstuaklinikken på fredag - gledet oss masse - tatt fri fra jobben og greier - og så ringte hun i går og sa at vi ikke kunne komme fordi legen skulle på mini-seminar! hva er det?!! bare noen få dager før legetimen - man vet vel om slike seminarer litt før...!!! sikker på han skulle på hytta eller noe sånnt jeg - hadde lyst på langfri sånn plutselig..!!!!!!!!! arghh....!!!
Nattinatta Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Møtte det samme her... Det var kjedelig, og veldig unødvendig... Merkelig greier. Mine seminar pleier jeg å vite om i ganske lang tid
Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 er dette i bergen eller?? var på ul ibegynnelsen av des,og e sjokkert over enkelte leger... eg måtte ha innvendig ul pga eg va så kort på vei da 10 uker. og eg synes ikke d e noe kjekt å ligge å sprike til 2 ukjente leger som sto å glodde meg inn i .........!!men så begynte tlfen til han ene legen å ringe...å han svarte tlf, OG...hør her...han var på vei ut døren som gikk direkte ut på venterommet for å snakke videre me de herre på tlf...Eg begyne jo å joddle litt for hadde han lukka opp døren så hadde alle sett rett inn der solen aldri skinner...eg prøvde å si at han ikke bare kunne lukke opp døren sånn som d når eg lå sånn...men d skjønte han ikke problemet med..men han la på allikevel...MEN HALLO??? Skal dette skje på en privat klinikk som skryter over profesjonelle leger å sånn??synes ikke dette va noe proft...!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Da har jeg bestilt på ultralydklinikken. Halv pris fra Majorstuklinikken og åpent på kvelden pluss lørdager! Super service. Spurte de hvor mange man kunne ta med(de har storskjerm med sofa og greier) og fikk mms med bilde av rommet gitt-det må eg si...! Anbefaller disse..!
Dubros Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Da har vi også bestilt time på ultralydklnikken. Avlyser timen på majorstua i morgen. Takk for tips
Cathrine 85ogEmil Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 hvor ligger ultralydklinikken???
Cathrine 85ogEmil Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 litt langt fra bergen da gjerne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå