Gå til innhold

trenger fort hjelp :( så bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 8 uker, og HVER gang han spiser så hoster han, mister pusten litt, høres ut som masse slim, tett nese, og alt. fosser ut med snørr og melk fra både nese og munn.. vi har kjøpt saltvanns nesespray ting, og sånn snørr henter, men ingenting hjelper. virker som han har masse slim i hals og lignende. ble kvalt i mange sekunder av dette for noen uker siden..

noen som vet? han blir så sint og gråten på flaska når han er sulten å bare hoster å brekker seg å spyr.. vet ikke hva jeg skal gjøre mer, får såå vondt av han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva det kan være, reflux kanskje? Ville nok uansett tatt turen til en lege for å få sjekket det opp.

Lykke til

Skrevet

Er han forkjølet? Bestill en hastetime hos fastlegen din.

Jeg vet ikke om man gir Bisolvon til så små, men det hjelper etter en medisinering iallefall. Er slimoppløsende.

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen jeg. Datteren vår var veldig tett i nesen (er fortsatt det) og vi kjøpte nesesuger i babybutikk. Den fra apoteket funker ikke hos oss. I babybutikk er nesesuger slik at du putter den ene enden i nesen til baby og suger snørr ut ved hjelp av munnen din.

Slangen er så lang at du ikke får det i munnen og det funker som bare det.

Uansett ta kontakt med legen du.

Skrevet

Bestill en hastetime ja. Det kan være RS virus eller kikhoste for alt du vet!

Skrevet

Ville nok som de andre sa her, tatt kontakt med legen. Bør ikke vente med bekymringer når de er så små.

Når det er sagt. så vil jeg si at min gutt var også slik de 4-6 første ukene. Det var vondt å se på hvordan han slet med å drikke. Var særlig ille om natten og morgenen.

Heldigvis gikk det seg til, og ha er nå helt fin. Håper det er samme sak med din gutt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...