Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Mellom Majorstua og fagerborg en plass lå det en Shabby chick forretning for ca 3,5 år siden. Jeg passerte den på vei til og fra jobb hver dag. Lurer på om den er det fortsatt? Noen som har peil? Ca ett kvartal fra Bogstadveien i retning Fagerborg, jeg husker ikke gaten.
Regnbuens barn™ . Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ja, den ligger vel retning frogner, urainenborg kirke, baksiden.. =)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Da har den flyttet på seg da :-) Om du kommer på gatenavnet er jeg svært takknemlig for det. Eller om noen andre vet hvor man får diverse interiør i shabby chick stil til et pikeværelse. Sengeteppe, gardiner, puter, rammer, blomsterpotter, små stolputer evt. stoff, teppe, er bittelite bord. Og alt mulig man kan fylle et pikeværelse med.
Lille Liak Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Landromantikk.no (Digger den franske jernsengen til dukker og små jenter) emilplass.no lunehjem.no landstil.no lucashop.no annoantikk.no geengate.dk. (quiting teppe til dattern min har jeg kjøp der) sprell.no (der har jeg kjøp teppe og lampe til min datter) Er noen tips..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Vibes gate var det.. kom på det nå.. Ligger det noe slikt der fortsatt? Skal sjekke linkene :-) thanx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå