Gå til innhold

Mom2two eller andre Oslo borgere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellom Majorstua og fagerborg en plass lå det en Shabby chick forretning for ca 3,5 år siden. Jeg passerte den på vei til og fra jobb hver dag. Lurer på om den er det fortsatt? Noen som har peil?

 

Ca ett kvartal fra Bogstadveien i retning Fagerborg, jeg husker ikke gaten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den ligger vel retning frogner, urainenborg kirke, baksiden.. =)

Skrevet

Da har den flyttet på seg da :-)

 

Om du kommer på gatenavnet er jeg svært takknemlig for det.

 

Eller om noen andre vet hvor man får diverse interiør i shabby chick stil til et pikeværelse.

 

Sengeteppe, gardiner, puter, rammer, blomsterpotter, små stolputer evt. stoff, teppe, er bittelite bord. Og alt mulig man kan fylle et pikeværelse med.

Skrevet

Landromantikk.no

(Digger den franske jernsengen til dukker og små jenter)

 

emilplass.no

 

lunehjem.no

 

landstil.no

 

lucashop.no

 

annoantikk.no

 

geengate.dk. (quiting teppe til dattern min har jeg kjøp der)

 

sprell.no (der har jeg kjøp teppe og lampe til min datter)

 

Er noen tips..

 

 

 

Skrevet

Vibes gate var det.. kom på det nå..

 

Ligger det noe slikt der fortsatt?

 

Skal sjekke linkene :-) thanx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...