Gå til innhold

Da var vi tilbake fra legevakten!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og det var bronkitt i de små bronkiene... ho kalte det bronkittmenolitt, eller noe i den duren...

Fikk pustemaskin, det hjalp litt, og en flaske efedrin. Blir han verre, så skal vi kjøre, ringe legevakta, også skal de vurdere det derfra, om vi skal rett på sentralsykehuset og få han lagt inn, eller om det holder og komme tilbake og få litt mer pustehjelp..

så nå prøver vi og ta natta.

Takk for alle gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda! :(

Sender en klem til deg og dine.

Skrevet

Uffda, haaper han blir bedre snart. God bedring til minsten din og haaper alle mann alle faar litt soevn.

Klemmer fra

Gjest Sekretøsa
Skrevet

God morgen! Søvn ble det lite av, mini våkner hele tiden og hyyyyyler fordi det gjør vondt og hoste :/ Og jeg vet det, for jeg har vært plaga av samme greiene, og det er et mare!!!

Får vurdere og ringe legen etterpå tror jeg...

Takk for gob bedringønskene!

Skrevet

Stakkars liten, jeg har selv had bronkitt endel ganger og veit hvor vondt det der er. Ikke lett for mor og far heller når de så er så sjuke.

Minsta mi har vært sjuk lenge og slitt med pusten, heldigvis fått medisin som hjelper nå...ble ikke mye nattesøvn på hverken liten eller stor her da det sto på som verst.

Håper gutten din snart blir frisk igjen.

Skrevet

Oi, dette her høres ikke noe særlig ut. Dakar liten.

Håper dette går fort over.

Mange trøsteklemmer fra meg til dere

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takker mockaninn, og dere andre! :)

Har hatt bronkitt selv, omtrent hver vår, sommer, høst og vinter, i sikkert 18 år, så han har min absolutte medfølelse der han hoster og hyler av smerte, for det ER vondt!

Nå sover lillegull og pappa'n i senga vår, og jeg prøver og få avgårde eldste i bhg her *trøtt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...