15.mai :) Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Prøvde for første gang ifjor og det var så sinnsykt gøy. Kribler i magen av å tenke på det. Og så det på tv idag. Kan vel legge fra meg tanken i nærmeste framtid. Men dere som har barn fra før og er litt glad i friluft og fjellet om vinteren, når er man klar til å ta en tur etter fødsel??
Tobias og Robin Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Kommer veldig an på deg det... Tar du KS vet jeg ikke hva restriksjonene er, men ved vanlig fødsel sier de i allefall at en skal vente 6 uker med tunge løft og trening...Så ville hørt med legen på 6 ukerskontrollen jeg...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Tipper det hadde gått skeis nå, iallefall. Tyngdepunktet er nok ikke som i fjor:-)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Da vi fikk gutten vår som nå er 4 år, tok det 7 uker fra jeg fødte til jeg var på hytta. Da ble det en del kjøring, jeg og pappaen byttet på å sitte på varmestua og passe på pjokken. Veldig digg! Han ble født i romjula, da, så vi var på tur i februar. Tror kanskje det blir lite snø igjen når jeg har termin i februar denne runden. Tenker at du må ta det som du føler det, og ut fra hvilken form du er i. Ingen grunn (ved vanlig ukomplisert fødsel) til å sitte inne og vente på formen, den kommer når du føler deg klar...
Katharina88*Angelica08 Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg OGSÅ!!! har stått på snowboard siden barneskolen... Men ikke i år neeeeeiii!! Åhhh! Tar det igjen til vintern igjen!
kokosyklus Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Åh, jeg drømmer om det samme, bare telemark da! Sto endel på snowboard mens jeggikk på vioderegående, og slalom innimellom. Synes begge deler ble litt kjedelig, men så forsøkte jeg telemark! helt fantastisk!!!!!! Ønskler meg så veldig utstyr altså!! Tenk så deilig å sprette ned en fjellside med kroppen sin igjen:) jehuu! Bøyelig og fiiin!
15.mai :) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 Hihi ja det er det suget jeg lenget etter:) håper jeg rekker å få med meg litt snø etter 6-ukersen min. Og tenk så koselig å ta med en baby på fjellet da:)
kokosyklus Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Synes det er så artig å høre at det finnes noen sporty jenter der ute. De felset vennene mine trives best på kafe eller inne på hytta. Skal vi stå på ski er de redde i bakken, mens jeg bare vil koste på hva remmer kan bære. Godt at det er fler av oss der ute:) Mener ikke noe stygt om vennen mine da, de er verdens beste alle sammen, men det hadde vært gøy hvis de ikke var redde for å falle:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 At man ikke skal løfte tungt elkler trene før 6 uker etter en normal fødsel er jo bare tull. Trene kan man dagen etter om man føler for det. Løfte tungt? Vi bærer da barna våre og handleposer.. Er etter man har tatt Ks at man skal være forsiktig. Jeg har fortsatt som før etter jeg har født jeg. 1 uke etter fødselen så har jeg vært på plass og trent. Er opp til hver enkelt på hvordan form man er i.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Ganske så overbevist om at jeg og kommer til å være på gymmet lenge før det har gått 6 uker....
Nubbi & bittelillen Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 ...og jeg skulle så gjerne ha svingt litt telemark i bakken! Ute er det knallfint, -8, sol & blå himmel & fin fin nysnø.....men det blir sikkert ikke denne vinteren...lillen kommer i mars / april...krysser fingrene for at skisesongen holder leeeenge i høyfjellet + at formen er bra så kanskje det kan bli noen svinger i slutten av april. Hadde vært knall. Neste vinter er vi i Skottland, og har ikke helt tro på skiføret der borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå