Gå til innhold

Ang far(bare lurer)

☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer er så søt,da folk spør om termin så svarer han alltid at vi har termin<3

Hva svarer deres??

innbiller meg litt at mange svarer at "hun" har termin vet ikke hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke min samboer tør å si noe annet enn at "hun har termin..", jeg er gravid, jeg skal føde, ergo har jeg termin.. :) Det har han fått beskjed om.. VI er ikke gravide, det er jeg. Men tilslutt får VI jo et barn begge to :)

Mange par som ser annerledes på det seff sånn som dere, så man er jo forskjellige , og det er jo bra! :)

Skrevet

hihi min og. han sier vi er gravide, og vi har kynnere og vi skal snart føde...han sier det for det meste som en liten fleip, men han er veldig engasjert så han synes det er moro å si det på den måten:)

Skrevet

Min sier hun har termin. Syns det er helt ok, for det er jeg som skal føde. Men etter det har vi fått baby:)

Samme for meg om andre sier vi eller hun;)

Skrevet

Han sier "hun har termin", eller "vi skal ha baby i august". Det er jeg som har termin, men vi som skal ha baby : )

Skrevet

Tror han bare sier at han kommer i mai.. hehe. Men fy så "gravid" han er. Tror han er litt missunnelig på magen min. Jeg syntes det bare er helt topp. Han vet mer om gutten i magen enn meg. Han visste når kvalmen skulle gi seg, og hvor lang og stor babyen er. Han leser hele tiden baby blader og på nettet. Han er veldig flink.

Skrevet

tjihi,synes det er kjempesøtt jeg da:)

Ang det med han og graviditet så er ikke din samboer alene,min er ganske så gravid til tider oxo,blir litt irritert der og da men herregud må jo bare flire av han etterpå er jo så søt da;)

Skrevet

Min sier hun er gravid, og jeg får unge da. Litt søtt.. men teit.

Skrevet

min sier at "vi er gravide" og "vi har termin".. det er jeg helt enig i, med tanke på at han får jo til tider gjennomgå litt av hormonelle årsaker..:P hehe

Skrevet

Thomas sier vi og hun om hverandre. Men det er alltid VI som skal føde av en eller annen grunn. :P

Skrevet

Hehe,er enig med deg:)

Min får oxo gjennomgå mine hormonforstyrrelser,tok det opp med legen for får litt dårlig samvittighet noen ganger men han bare flira og sa at han får bare finne seg i det:D

Han har tross alt den enkle jobben så litt kjeft og surmuling må dem tåle mente han;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...