Lisa & lille Noah<3 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Går denne hetsingen over alle kosteskaft eller? Stakkars, så at både hjemmesiden var sperret og bloggen slettet.
WP-TLogPeanut Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Seriøst? Er det noen som ikke fortjener hetsing er det mami da... så søt og go' atte!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Så bare at hun ble hetset på kranglesiden i går, samme med twintipp. Ubrukelig, så utrolig menigsløst og unødvendig.. Stakkars
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Hihi takk Wp, ditto:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå