heisand? Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 jeg går straks å legger meg. lillemann har nettopp sovnet og vi skal prøve å få lagt ham tidligere så står opp klokka 8. hvorfor er folket her oppe?
Bajs! Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Våken fordi lillegutt surkler sånn i halsen. Han har nettopp sovna på fanget mitt, men jeg tør ikke legge meg for å sove når han er slik... Så da sitter jeg her og glor og lytter på surklinga...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Fordi jeg ikke har vett nok til å komme meg i seng på folkelig tid, ever!
Regnbuemor til 2 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Våken fordi jeg er så teit at jeg halvsover på soffaen i sju åtte tiden, og blir da lys våken fra elve tiden. Uvane fra nattevåk tiden. Minsten våknet alltid i ett to tiden. Jeg satt oppe og ventet på det. Nå sover han hele natten da....
PAVEEL Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 våken fordi det er siste natt m banfri, gutta mine er til pappan sin. har ikke dagmamma barn heller i morgen så da koser jeg meg alene.
malla Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 bare dum å ikke legger med når lillejenta endelig har sovnet...:/
heisand? Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 zzz natta alle sammen. nå er jeg trøtt. sov godt zzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå