Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går straks å legger meg. lillemann har nettopp sovnet og vi skal prøve å få lagt ham tidligere så står opp klokka 8. hvorfor er folket her oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våken fordi lillegutt surkler sånn i halsen. Han har nettopp sovna på fanget mitt, men jeg tør ikke legge meg for å sove når han er slik... Så da sitter jeg her og glor og lytter på surklinga...

Skrevet

Fordi jeg ikke har vett nok til å komme meg i seng på folkelig tid, ever!

Skrevet

Våken fordi jeg er så teit at jeg halvsover på soffaen i sju åtte tiden, og blir da lys våken fra elve tiden. Uvane fra nattevåk tiden. Minsten våknet alltid i ett to tiden. Jeg satt oppe og ventet på det. Nå sover han hele natten da....

Skrevet

våken fordi det er siste natt m banfri, gutta mine er til pappan sin. har ikke dagmamma barn heller i morgen så da koser jeg meg alene.

Skrevet

bare dum å ikke legger med når lillejenta endelig har sovnet...:/

Skrevet

zzz natta alle sammen. nå er jeg trøtt. sov godt zzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...