Joolimooli Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=15
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Saken er denne: Snuppa som blir fire i mai er ikke spesielt glad i kjøtt. Litt kylling spiser hun dog. Og hva gjelder fisk, så spiser hun helst fiskepinner, fiskeboller eller fiskekaker. Ikke "ordentlig" fisk liksom. Jeg har IKKE planer om å tvinge i henne ting hun faktisk ikke liker, så det er ikke noe alternativ. Dro til helsekost butikken for råd ang bønner og linser slik at hun får i seg proteiner. Da spørr dama: liker hun spesielt godt appelsin juice, og kanskje litt kaffe? ehh... ja, faktisk! Ble litt satt ut. Så spurte hun om hun kanskje også vegret seg litt mot brødskiver? ehh.. ja, det også. Spiser helst grøt og frokost blanding. Så sier dama at jeg burde finne ut litt om denne blodtypedietten da. Jeg er åpen for mye rart men er denne dietten egnet for så små barn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå