Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hahahahahaha..............ok;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 er det ??????????????????????? ;-) I haven't noticed....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hahahahahaha............ennå mer morsomt:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 :0)) If you say so.....
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 haha... måtte bare poengtere litt.... Her er vi altså i kulturens navle og ingen vet om det. Sier enten noe om markedsføringen, eller folks interesse.. Ja, ja... Me bler ikkje sure me... ska nok få det kjekt her borte me allslags kultur, ukltur, rutluk, ulturk, turkult, tukltur
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Vet at Stavanger er kulturhovedstad... Men om jeg liker det er en annen sak. Leser nå litt aviser må vite...... Jeg synes dere gjør dere som sånn oljehovedstad jeg da..
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 ja, men vi vil ha mer!!! Mye mer... Mer penger, mer turister, mer av alt He he
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Skal gå Sunnmøringene en høy gang??
Graciegirl Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Ho, ho. At det skulle bli sånn diskusjon av dette. Mrsmt! Må innrømme at jeg ikke er så veldig engasjert, selv om jeg bor midt i olje/kultur/turist/idol/ (Puh, det er slitsomt å være i vinden...) hovedstaden. For å nevne noe!!!
Karomamma Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Hæh? Kulturhovedstad? Masse skattepenger rett i.....? Stavanger? Er ikke det bare en liten fiseby med et forholdsvis fint bryggeområde, mørkeblått fotballag og fullt av skarrende folk? Mohahahahahaha.....
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 for ikke å glemme de sure polakkene....... kulturkræsjhovedstad.... det er det alle de hundretusenmillioner skattepengene har gått til... også at Morten Abel sakl få sin renessanse gjennom relansering av Tore Tang.... ha ha ha. Kulturhovedstad my ass.... vet dere hvor mange som kom å så på ungdommene mine, som har jobbet så hardt så lenge?? 39 stk. det ler jeg av. Men for all del, kulturen lenge leve :-))))
Karomamma Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 Apropos Tore Tang, jeg har faktisk en dobbel-CD med hits fra regionen deres. Den heter "Takk skal du ha" er faktisk ganske bra!! Favoritten min er en fantastisk låt som heter Uansett! "Alt det eg ber om, e å få ver, samen med deg uansett ka som skjer...."
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ler ikke av Tore Tang, og det er vanvittig mye bra som er laget her borte i svingen... kulturhovedstad eller ikke :-)))
mor_til_Kristoffer Skrevet 24. januar 2008 #16 Skrevet 24. januar 2008 Men hva skal vi med alle turistene da?
dritgrei hei hei! Skrevet 24. januar 2008 #17 Skrevet 24. januar 2008 "tjene penger, tjene penger... tjene penger in the name of the Lord" ha hahahaha.... penger kan vel oljebyen ikke få nok av, for om rett skal være rett så er det vel sola og sandnes som stakk av med oljeseieren... så da er vel sikkert en haug av turister kjærkomment i kulturhovedstasen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå