Gå til innhold

STAVANGER ER KULTURHOVEDSTAD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahaha..............ok;-))

Skrevet

er det ???????????????????????

;-)

I haven't noticed....

Skrevet

Hahahahahaha............ennå mer morsomt:-))

Skrevet

:0))

If you say so.....

Skrevet

haha... måtte bare poengtere litt.... Her er vi altså i kulturens navle og ingen vet om det. Sier enten noe om markedsføringen, eller folks interesse..

Ja, ja... Me bler ikkje sure me... ska nok få det kjekt her borte me allslags kultur, ukltur, rutluk, ulturk, turkult, tukltur

Skrevet

Vet at Stavanger er kulturhovedstad... Men om jeg liker det er en annen sak.

Leser nå litt aviser må vite......

Jeg synes dere gjør dere som sånn oljehovedstad jeg da..

Skrevet

ja, men vi vil ha mer!!! Mye mer... Mer penger, mer turister, mer av alt

He he

Skrevet

Skal gå Sunnmøringene en høy gang??

Skrevet

Ho, ho. At det skulle bli sånn diskusjon av dette. Mrsmt!

Må innrømme at jeg ikke er så veldig engasjert, selv om jeg bor midt i olje/kultur/turist/idol/ (Puh, det er slitsomt å være i vinden...) hovedstaden. For å nevne noe!!!

Skrevet

Hæh? Kulturhovedstad? Masse skattepenger rett i.....? Stavanger? Er ikke det bare en liten fiseby med et forholdsvis fint bryggeområde, mørkeblått fotballag og fullt av skarrende folk?

Mohahahahahaha.....

Skrevet

for ikke å glemme de sure polakkene....... kulturkræsjhovedstad.... det er det alle de hundretusenmillioner skattepengene har gått til... også at Morten Abel sakl få sin renessanse gjennom relansering av Tore Tang.... ha ha ha. Kulturhovedstad my ass.... vet dere hvor mange som kom å så på ungdommene mine, som har jobbet så hardt så lenge?? 39 stk. det ler jeg av. Men for all del, kulturen lenge leve :-))))

Skrevet

Apropos Tore Tang, jeg har faktisk en dobbel-CD med hits fra regionen deres. Den heter "Takk skal du ha" er faktisk ganske bra!!

Favoritten min er en fantastisk låt som heter Uansett! "Alt det eg ber om, e å få ver, samen med deg uansett ka som skjer...."

Skrevet

Jeg ler ikke av Tore Tang, og det er vanvittig mye bra som er laget her borte i svingen... kulturhovedstad eller ikke :-)))

Skrevet

Men hva skal vi med alle turistene da?

Skrevet

"tjene penger, tjene penger... tjene penger in the name of the Lord"

ha hahahaha.... penger kan vel oljebyen ikke få nok av, for om rett skal være rett så er det vel sola og sandnes som stakk av med oljeseieren... så da er vel sikkert en haug av turister kjærkomment i kulturhovedstasen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...