Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Junior har kastet opp alt som har gååt ned siden lørdag kveld. Han har også 39-40 i feber. Han har mutert til en sjimpansebaby og henger rundt halsen min vært minutt han er våken. Har vasket (og tuller ikke!) 18 maskiner med klær siden lørdag morgen, men har ikke rukket og brette dem... Jeg har et kaotisk berg av rene klær. Jeg har ikke fått vasket opp og har ikke en eneste ren kniv. Bikkja har bare blitt luftet på plenen og da kun når det har vært skrikende behov for det (stakkars hunden min..) Jeg har tre skriftlige oppgaver jeg burde jobbe med + et prosjekt, men jeg er opptatt med å bli spydd på :/ Akkurat nå kjenner jeg at det er slitsomt å være alene! *hjertesukk*
Anquor Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 uff stakars deg! eg har vore heime med ei sjuk lita tulle idag og så har eg på toppen av det heile vore sjuk sjølv. har knaska paracettar for å holde meg på eit brukbart mamma nivå medan eg har telt timane til sambo kom heim frå jobb! stakkars deg som ikkje har nokon som kjem å tek over! synest faktisk utruleg synd i deg....veit ikkje heilt korleis ej skulla klart det! men pris deg lykkelig for at det er eit berg av reine klær og ikkje skitne
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hehehe.. Det siste du skrev var et meget godt poeng God bedring til deg og tulla!
Poteto Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 eg skulle gjerne hatt hjelpt deg.. har sykt barn eg og, men ho såver mye.. så kunne hatt gutten din en stund. men kjenner deg ikke å ikke vet eg hvem du er.. håper han blir frisk snart. sender noen klemmer til deg og din sønn!! god bedring!! å en god klem!!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 HUff, det der vet jeg alt for godt hvordan er. Var alene med eldstemann og gikk skole..var ikke enkelt når han feks hadde omgangsyka ( opplevde det 2 ganger på en høst), skarlagensfeber hadde han på vinteren og vannkopper fikk han på seinvinteren...alt dette en og samme høst/vinter. Jeg droppa ut av skolen pga at jeg ikke klarte og henge med pga alt fraværet( tok faga som privatist jula etter). Følte at leiligheta sto konstant på hode....er endel alene nå med mann som ofte jobber borte, men det er ikke det samme uansett. Håper inderlig at du slipper å være aleine med alt så alt for lenge jeg...for selv om det går så er det i perioder som dette veldig tungt. Og dette med 18maskiner klær..tviler ikke...2åringen og jeg hadde omgangsjuka jula i forfjor...stakkars gubben jobba som vaskeri og hjelpepleier på dobbeltskift noen dager da...hvordan det hadde gått om jeg var alene?? Grøss, tørr ikke tenke på det en gang. Så hold deg frisk jente i hvertfall! Nattaklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå