tullemor82 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei er i uke 34 og syns denne uken at min lille tulle er mye mere rolig i magen og at det er lenger tid mellom hver gang jeg kjenner noe.... Noen andre som har det på samme måten???? Er litt små bekymret pga hun har vært så aktiv hele veien:) Takker for alle svar som kommer!!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei Har merket at det har minsket litt på aktiviteten til tulla inni magen min jeg også...men jeg kjenner jo liv Er i uke 34 jeg også...kanskje plassen begynner å bli mindre bare...ikke vet jeg... Er du veldig usikker får du drikke masse vann eller spise en sjokolade mens du legger deg ned.... lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Hei her er det mye bevegelse og liv. Er i uke 34 i dag. Men tror bare at de har noen perioder de er litt mer roligere enn andre. Men er dere/du bekymret, så er det jo bare å spørre jordmoren din eller noen som har peiling på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå