Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har siden babyen min var ganske sittet i en sittestol mens jeg har spist, lagd flaske til han osv. Etter hvert som jeg leser flere og flere innlegg her på dib, så skjønner jeg at mange er imot dette. Mener at det ikke er bra. Noen som kan fortelle meg hvorfor, om dette er farlig og om babyen min kan ha fått noen skader ut av dette. Og hvor man kan lese om dette temaet. Hilsen en trist og bekymret mor med utrolig dårlig samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har gjort og gjør akkurat det samme. Det er mye synsing og bekymring ute og går. Føler at det har blitt for mye fokus på det. Så vidt jeg vet er det ingen bevis på at babyer som sitter litt nå og da, har tatt skade av det i ettertid. Skjønner ikke helt hvorfor folk stresser så mye over det. Så lenge man ikke lar de sitte for lenge, og følger litt med på om de trives der eller ikke... generelt vær fornuftig! I følge foreldrene mine satt jeg MYE som liten, og jeg har aldri hatt noe som helst ryggplager noensinne.... Men som sagt det finnes jo grenser på hvor mye man skal la de små sitte da. Ikke vær trist og bekymret. Du har gjort det du tror er best, og mest sannsynlig så er det best også!
Maries mamma Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har vært hos fysioterapaut med datteren min og han sa til meg at jeg ikke måtte sette henne.Dette ville hemme den naturlige utviklingen med tanke på å krype og gå.Han sa at det ligger i genene når barn skal begynne å krype og gå,satte vi barna før de selv kunne sette seg, ville de begynne å krype og gå senere. Barn skal ikke settes før de klarer å sette seg opp selv,da klarer de også å ta seg for om de mister balansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå