☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Noen som har et tips??nå fra slutten av 2 trimester og begynnelsen på 3 trimester sliter jeg sinnsykt med og få sove. Noen som har gode råd?
15.mai :) Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 er i samme båt og lurer på dette selv. Uff så slitsomt på dagen når man ikke har sovet hele natten...
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 jeg veit!!!! Oxo du da som skal ha hvert øyeblikk,trenger jo den søvnen.
Nybakt_mamma=) Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er ordentlig irritert på kroppen min nå, for jeg var trøtt i sta, men så måtte jeg bare ta en liiiten slurk til av vannglasset før jeg skulle sove, og da var det gjort! Så da var det bare å stå opp for å gå på do (for 3 gang etter tannpuss), og hele det strevet med å komme seg opp av sengen og på badet gjorde meg sulten. Så nå må jeg spise, drikke, gå på do igjen og krysse fingrene for at jeg er trøtt igjen da
15.mai :) Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Skulle jo nesten tro at man naturlig sov som en stein for å lade opp den siste tiden. Men det er ikke en minste trøtthet her. Og det er ingen grunn til. Andre dager kan man bare slokne midt på dagen og da er man ikke så veldig sosial akkurat.. Skal prøve litt urtete og se om det hjelper for inatt. Og kanskje det kan sette igang noe virksomhet i magen og.. (håpefull..hehe) Når har du termin da? har du vært søvnløs lenge?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 jeg har funnet løsningen for meg! jeg er hjemme 100% pga masse kynnere, så jeg skal heldigvis ikke prestere noe på jobb for tiden. i nesten 3 uker holt jeg knallhardt på rutinen om å stå tidlig opp hver dag (8-9) uansett hvor sent jeg falt i søvn og hvor dårlig jeg hadde sovet og sov aldrig i løpet av dagen. det resulterte i at jeg var helt utmattet nå i forrige uke. jeg hang nesten ikke sammen og fikk beskjed av legen om å gi slipp på rutinene og sove når jeg hadde behov for det. nå sover jeg til jeg våkner av meg selv om morgenen, og det kan være alt fra 8 til 11. det har forandret alt!! nå har jeg begynt å få tilbake overskuddet mitt. det er såååååå deilig!! så hvis du har muligheten til å gjøre det samme så gjør det!!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 Hmmm,vet ikke hvem du spør jeg men har ikke noe annet og finne på har bare byttet nick.Har vært søvnløs de siste tre ukene.Flyr på do da i ett sett oxo spenner musklene seg så fælt i ryggen pluss at jeg har fått urinveisinfeksjon,blir så oppgitt.Flirer a lillegutt da som ligger i magen og koser seg og gir mange spark fra seg uten og måtte bekymre seg over noe,kunne godt ha bytta plass litt:D
trebarnsmamma? Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Jeg legger meg bare når jeg kjenner at jeg kommer til å sovne for tida jeg nå - det kan være alt fra 1.00 til 3.30... Bedre det enn å ligge og vri seg i senga..
15.mai :) Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Sover mennene deres nå? eller sitter dere for dere selv og BIMMER?? Min sover som en stein. Og det er så urettferdig. Sitter her i stua alene, tror ikke han merker at jeg ikke er i senga engang... Jeg sover alltid veldig lett, så jeg hadde merket om han rørte en finger. Han merker hverken at jeg går ut eller kommer og legger meg. Gruer meg litt til jeg begynner å føde. Tenk hvis han sover da??!! han er jo umulig å vekke!!
Nybakt_mamma=) Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Min sover også som en stein Lucky bastard.... Jeg er så glad jeg har bim jeg, eller så hadde natta vært uutholdelig kjedelig
trebarnsmamma? Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Klart mannen min sover Han skal på jobb - og jeg er sykemeldt pga ekstremkvalme og bekkenløsning, så han får bare passe på og sove før han skal opp igjen
tertilus Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Hei, hei. Henger meg på denne tråden også. Sitter under dyna på sofaen og bimmer. Samboer sover søtt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 en ting som alltid funker på meg er en god varm dusj inkludert en orgasme...får hele kroppen til å slappe så godt av atte...når sambo ikke er hjemme tar jeg gjerne en omgang til i senga for å garantere en gooood natts søvn...
Tasso Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 Eg og slite med og sova, men eg må nesten prøva, for har ein sønn fra før som eg e heimaverandes med, og han våkne alt fra 7-10 om morningen. Så eg blir aldri skikkelig utkvilt...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 jepp. orgasmer er en fantastisk sovemedisin. :-) bruker det daglig. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #16 Skrevet 22. januar 2008 heldige deg som får noe av sambo. Føler meg som en forgriper, min er livredd under akten og prøver helst å unngå sex, inntil jeg forfører han da. Men han tar ikke akk initiativet til det. Og jeg klarer ikke å kose meg selv, så blir jo helt avhengig av han.. Han er redd for å skade babyen. Han føler det er ukomfortabelt å ha sex når noen bor der inne.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #17 Skrevet 22. januar 2008 jeg skrev vel ikke noe om at jeg får noe av sambo???har ikke hatt sex på lenge vi fordi jeg har fått innvendige kjønnsvorter...nei,jeg må nok få orgasme på egenhånd... no pun intended..hehe...
Katharina88*Angelica08 Skrevet 22. januar 2008 #18 Skrevet 22. januar 2008 Jeg får IKKE sove.. Ligger og vrir meg heeeele tiden, fra den ene siden til den andre siden(har vondt i begge skuldra) Så er ikke lett og ligge på siden lenger heller.. Prøver og unngå og sove på ryggen også da, men jeg legger meg som regel over på ryggen i søvne fra siden og da våkner jeg! Så jeg ligger for det meste bare og hører på sambo lager sove-lyder.. Vi har fortsatt sex vær dag men jaggu får jeg ikke sove likevel, eller det vil si jeg sovner POFF etter sex, men max i 2-3 timer, så ligger jeg bare i senga og håper på og sovne igjen resten av natta... Ikke til og holde ut.. Trenger jo og sove nå, før den lille kommer!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. januar 2008 da var jeg våken igjen da:D Blei jo morgen på meg før jeg fikk sove. Da det gjelder min sambo er jeg oxo livredd for og ikke klare og vekke han.vet dere jeg har stått opp om natta satt meg i bilen for så og kjøre til nærmeste bensinstasjon for jeg bare måtte ha noe og tror dere han våknet,nope tror jeg kunne rivd ned huset jeg;)
Nr 3 underveis Skrevet 22. januar 2008 #20 Skrevet 22. januar 2008 Hei for meg funker det godt med gode rutiner. Legger meg sänn rundt 23.30-00.00 og stär opp ved 8-9-tida.. sover ikke noe om dagen, selv om jeg skulle värt trött..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå