Andrebolleiovnen Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Så akkurat tv2 dokumentaren om han danske sikkerhetsjefen for chatt i Danmark. Han utnyttet jenter ned til 15 års alderen som drømte om å bli modell. Han lovet de kalender og presentasjonsfilm og 12000 kr. Men da måtte de ha sex med han i gjengjeld. Dansk tv2 filmet han med skjult kamera og vi fikk se hans fremgangsmåte. Fy faen!! At det finnes slike menn. Jeg blir kvalm , kvalm, kvalm. Og jeg som allerede har spydd i 4 mnd av svangerskapet. Nå spyr jeg som en gris pga han og alle andre pedofile her i landet!! Få dem kastrert!! NÅ!!! Og sørg for at alle som jobber med noe som har med barn, ungdom og gjøre er NORMALE som ikke har onde hensikter!! Huff!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 svitsjet innpå i noen sekunder. Men blei alt for provosert i grunn. Tenk om dette hadde skjedd jenta mi om få år. 15 års alderen sier du??? Fikk han straff tru? stod jo frem med navn og alt. Uff, skulle ønske jeg kunne skjerme jenta mi for alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå