selfangerkjerringa Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 på jobben... var på bytur i helga og kjøpte et av de første klesplaggene på mange år som ikke har vært gravideklær eller panikkshopping. En kjempefin tunika. Kommer på jobb idag og en mannlig kollega (som IKKE er typen til å legge merke til klær) sier "heisann, så fin topp du har på deg idag"... og jeg går fortsatt og tenker på hvor glad jeg ble tenk på det dere - hvor mye en positiv kommentar kan bety for noen. Det koster så lite å gi, men kan være verdt tusen ganger mer for mottakeren.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Den toppen må jaggu ha vært lekker, hvor finner jeg en sånn;) Hehe...
selfangerkjerringa Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 det er en helt vanlig tunika med 3/4-arm fra Kapp-Ahl. Men jeg liker den og jeg tror den kler meg også. Jeg har ikke en kropp som ser ut i måneskinn, så det var kjempegøy å faktisk få bemerket det når jeg for en gangs skyld følte meg vel i et klesplagg
WP-TLogPeanut Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Å,kor bra,selfangerkjerringa Herlig med slike uventede komplimenter ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå