Gå til innhold

hvor mye bruker dere på mat i mnden? og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker rundt 5000,- i mnd. Vi er bare to voksne. Ute og spiser 1-3 ganger i mnd også :) det er inkludert i de 5000,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ca 6000,- og er 2 voksne og 2 barn der ett barn bruker bleier. Vi spiser enkel og rimlig mat i ukedagene også flesker vi litt til i helgene.

Skrevet

10 000 kr er jo ganske ekstremt for mnd handling spør du meg.

Vi er 2 voksne 1barn og 1 katt , vi spiser sunn og god mat som kyllingfile, svinekjøtt, fersk og frossen fisk. Har alltid masse grønnsaker og frukt i hus. Kjøper kun inn pålegg som jeg vet blir spist opp iløp av uken, har maks en pk skinke, ost, smøresost og leverpostei feks i kjøleskapet, så slipper jeg å måtte kaste mat. Til helgen kjøper vi inn ekstra godt pålegg.

Vi bruker rundt 4000 kr i mat pr mnd. Men nå tenker jeg også såpass økonomisk at jeg sjekker tilbuds avisene ,kjøper fisk og kylling på tilbud. Men blir ikke ruinert av å kjøpe til normal pris, er jo to middager i en stor pakke til oss ihvertfall.

Så må ærlig si at det må jo være mye sløs når man bruker 10 000 kr på mat i mnd.

Jeg benytter meg av bleieavtalen på kiwi, da kjøper jeg 3 pk bleier og får en gratis samme dag så slipper jeg å lete etter kort og bruke unødvendige penger på bleier.

Jeg kommer ikke til å vise barna mine at kjøleskap er overfylt og at man kaster mat fordi man kjper for mye og ikke får spist det opp.

Skrevet

Jeg tviler ikke på at vi glatt bruker rundt 10000,-.

Vi er 2 voksne 4 barn og 2 katter.

Kunne vi levd billigere??? Oh yes! Istedet for å gjøre innkjøp omtrent daglig, så kunne vi planlagt litt mer;=)

Skrevet

Mellom 3 og 6000 et sted tenker jg.

2 voksne, 1 barn, 1 katt....

Skrevet

Ca 4000 men det er med husholdningsartikler og bleier..

Vi er 2 voksne, 1 barn, 1 katt

Skrevet

Oi hvor mye penger mange bruker.

Vi bruker mellom 4-5000 kr på mat + bensin.

Og vi spiser sunt! :) dette inkl også bleier, husholdningsartikler ++

men kunne ikke levd mye "billigere" nei.

Handler 1 gang i uka, med handleliste og ukesmenyer.

Skrevet

Vi bruker vel rundt 5-6000 tusen. Mannen har cøliaki så maten blir litt dyrere for oss da. Lager det meste fra bunnen av også pga det:)

vi er 2 voksne og 2 små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...