Karomamma Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 ...jada, det er meg det! Har endelig begynt å gå på quiz igjen med venninner. Hver mandag får mor seg en labbetur til byen, noen øl og masse trim i hjernebarken. He he, jeg er faktisk litt på en snurr etter bare tre øl. Tok bussen hjem igjen, for jeg orket ikke å gå.... Huttetu! Sånn kan det gikk, ikke si det til noen på skravle!!! Men... siden Karopappa sover på sofaen (og det er ham vel unt siden han fløy til Bergen i går og har kjørt over Vossafjellet i snøstorm i natt), måtte jeg bare kule ned med en PepsiMax og litt dibbing. Rekker ikke å skrive noe særlig før jeg skal køye, men det er så herlig å lese om smått og stort. vondt og godt hos dere alle sammen, kjente og nye!!! Det var bare det jeg ville si. Takk for seg og natta
frøydis m/ 4 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 så koselig med mandagstreff med veninner. Jeg har vært på trimmetur i lysløypa med en kollega. Det er også koselig og deilig å få seg litt luft i raskt tempo uten barnevogn på slep :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Åhhh så koselig det høres ut.....Etter 3 øl hadde jeg stått å tralla høylytt jeg...Tåler ikke lukte på korka jeg,gravid som jeg har vært siste ørten åra,hehehe..Natta til deg også:0)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 så kjekt å lufte vettet litt. Herlig å bli litt sånn på en snurr på en mandag:) God natt til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå