nicknavn Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Gubben er i Florida (Orlando), er det noe han bare MÅ ha med seg hjem av gaver, etc?
Northernlights Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg dytter for deg,for jeg aner egentlig ikke svaret. Når jeg drar hjem, tar jeg med marshmallows til søstra mi, samt good`n plenty (lakris). Det finnes en spray som man sprayer på fks t-skjorter, sånn at de blir helt rynkefri. Det er en fin ting å ha. Ellers aner jeg egentlig ikke...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Vi skal til Orlando om 4 mnd og har fått tips om bl.a. joggesko (am. merker, Nike, reebok etc). Kanskje klærne er rimeligere også? Ellers er jeg kronisk på å dra med meg spennende kakepynt fra utlandet da...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ja , også alt som har med Disney å gjøre da, Disneyworld ligger jo der. Å, nå gleder jeg meg til å dra!
It's all about me Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Sol kanskje, ha ha ) Nei her er klær billig. Send han på et design Outlett så kan du få deg noen rimlige design klær. Kjøpte nettopp selv en Tommy Hilfiger genser til 110 norske kroner og er det en jente i magen har jeg sett ut en kjole fra Ralph Lauren til enda mindre ) Er ikke noen design-freak, men det er jo gøy å ha. Ellers er mat utrolig billi, men kanskje ikke det lureste å ta med hjem i bagasjen, he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå