Gå til innhold

Er bekymring nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å få tidlig ul?

Jeg er i uke 5 eller 6 og jeg er veldig engstelig. Kan jeg be legen om å få en henvisning til ul i uke 8 eller noe for å roe meg ned? Eller må man ha hatt blødninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer litt på dette selv. er i uke 7+3 og skal på kontroll imorgen..

kan fortelle deg etter d om jeg fant ut av d ;)

Skrevet

Hva er grunnen til at dere engster dere..har dere mistet før?? Syns mange uroer seg unødig når det ikke er noen grunn til det...

Uansett hvis legen ikke vil gi deg ul bare på grunn bekymring kan du gå til privat ul...men det koster såklart litt....

Skrevet

Jeg går på en klinikk på Majorstua ( må ha henvisning fra legen din ) hvor jeg betaler 0,- kr for kontroll - evt kr 50,- for bilde av nurket og kr. 38,- for evt blodprøver...

Dybwadsgt Legesenter...

Prøv der!

:)

Skrevet

Jeg spurte legen om han kunne prøve og lytte etter fosterlyden på 1 ktr, var da ca 10,11 uker på vei.Fant ikke fosterlyd, så han sa at da tar vi ul, men ble bare mer bekymra da.Tok utvendig og innvendig ul, plutselig var det 3 leger der og skjermen ble snudd bort fra meg, hørte at en sa at hjerte slo fint, men virket likevell som de var bekymret, fordi fostret var så rolig,men da lege nmr 3 kom begynte det e og røre på seg.Syns ikke det var noe positiv opplevelse, så neste svangerskap skal jeg ikke spørre om og få høre fosterlyd så tidlig:-) er 27 uker nå og alt er fint.

Skrevet

Jeg har hatt en MA, det var en grusom opplevelse med innleggelse og utskrapninger, lapraskopi osv.

Nå er jeg overvektig og har risiko svangerskap i følge min bmi. Det er 3.barnet mitt, 5.svangerskapet. Vet ikke, jeg bare har en utrolig dårlig følelse :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...