Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hvordan er det følelsesmessig å være stefar? Jeg ble gravid etter et uhell med en jeg kjenner godt og har kjent i et par år. Vi har har aldri hatt noe forhold. Men det som ikke skulle skje, det skjedde. Jeg ble gravid. Nå har jeg (utrolig nok!)fått verdens beste kjæreste og samboer, og han gleder seg veldig til barnet kommer - selv om det ikke er hans. barnet kommer om 3 mnd, og han følger ivrig med og er veldig interessert. Jeg føler meg nesten skyldig som har fått kjæreste. Er så redd for at det å være stefar kanskje bare blir vondt og vanskelig, og at man føler seg som en nr.2. Skal nevnes at jeg og barnefar ikke har noen kontakt da han ikke vil vite av barnet. Kom gjerne med innspill/erfaringer dere som er stefar! Takk
Augustpappa08 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 hei.jeg er selv stefar til en på 4 år,som jeg er blitt kjempe glad i. skal sies det at det føles rart ut den første tia,men er helt topp følelse nå=) det som føltes rart i starten var å levere han til barnefar,men dette er helt greit nå.og blir lettere for hver gang. man blir mer og mer knyttet til barnet selv om det ikke er ens eget. rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå