BergensBerta*gullgutt* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 planla jo ikke min graviditet og hadde i goood tid fornyet mitt partoukort på Brann Stadion. Skal ha barn midt i sesomgen, men for å si det sånn går ikke på kamp om jge ikke er i form.. så viktig er det ikke.. hehe noen andre i samme situasjon hhee
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har heldigvis ikke fornyet mitt sesongkort på Fredrikstad Stadion, men jeg krever å få tv2 sport med alle tippeliga kampene, og at jeg skal på iallefall 2 kamper i løpet av sesongen.. Har termin i slutten av mai, så noen kamper skal jeg alltids få med meg live =)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har fornyet mitt på Nadderud i romjulen, men regner med det går bra siden termin er i sommerpausen Men selvfølgelig, er jeg dårlig så holder jeg meg hjemme uansett.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 jeg er med i bataljonen så vi står da.. angrer jo veldig på at jeg ikke har sitteplasser som er rolige.. for er litt ekkelt hvis det scores og jeg står der høy høy høy gravid.. så tar kansksje en tidlig fotball pause for meg ogs¨å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå