*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Dette er første syklusen jeg har klart å finne el med el-test. hurra! =)(Har sannsynligvis testet for tidlig før..) Fikk en klar positiv el- test den 13/1, på dag 21 i syklusen. Har en god feeling denne pp, har i allefall stått på rundt el Har endel symptomer, men tør ikke håpe for mye. Tok en test i morges (dag 29) som var negativ. Forrige syklus var på 30 dager. Noen som aner når jeg burde forvente en evt. (og forhåpentligvis) positiv test?? Håper så inderlig at det er noe der denne mnd.. Av symptomer kan nevnes veldig oppblåst i magen den siste uken, murringer og smerter nederst i magen, litt ømme bryst, det kom en bitte-bitte-liten flekk med blod på papiret i går kveld, men har ikke vært noe mer etter det, blør i tannkjøttet, stikkinger i korsryggen av og til, og trøtt. Må ha en times tid på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb om dagene, men har vært forkjølet så det kan jo selvsagt være derfor.. Er kjemperedd for å bli skuffet nå igjen. Flere som skal teste de nærmeste dagene?
Babyønske �� Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Mensen kommer ca 14 dager etter eggløsning, så å teste så mye før det, vil som oftest ikke ha så mye for seg. Den testen som du tok på dag 29, var nok tatt i tidligste laget, da egget såvidt vil ha rukket å feste seg i livmoren
Mammaen til Jesper Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Tror det først begyner å vises 12 dager etter EL, også blir det lettere å lettere å påvise etter som dagene går etter det.. Lykke til
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Takk for det. Får ta en ny test om noen dager.. kanskje mot helgen? Har et par tester liggende. Skal prøve å være tålmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå