Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Mora mi forstod aldri at mat bydde meg i mot når jeg kasta opp som barn. Det var så fælt, når jeg var forferdelig kvalm så skulle mora mi presse meg til å spise. Det var forferdelig plage. Ho hadde ingen forståelse for meg for hvor motbydelig mat kunne virke når jeg var ordentlig syk og kvalm. Jeg husker bla. en gang jeg lå grusom kvalm i to dager, mora mi kom stadig inn på rommet mitt og ville tvinge meg til å spise. At ho maste på meg om at jeg skulle spise, forsterket sykdomsfølelsen min veldig. Noen som skjønner det?
Turid Laila Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Nei, jeg skjønner meg ikke på deg. Du virker sykelig opptatt av oppkast!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Moren din var kanskje bekymret for deg? Har du tenkt på det? Hun ville at du skulle få i deg nok næring....
loppelaura Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Moren din ville deg nok bare godt, jenta måtte jo få mat på 2 døgn. Du prøver nok også med litt drikke å tørr kjeks/knekkebrød til dine barn når de ikke har spist på to dager uten at dette (forhåpentligvis) lager traume og psykiske problemer i voksen alder ;-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Huff.. Noe mer du skal henge deg opp i Nøffemor?? Du har jo enten innlegg om: - Bæsj - enda mer bæsj.. - klaging - kast opp.. ja you name it.. Og alle dritt PM'ene du sender meg? hvorfor? hvem er du ?
nr 6 på vei Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Kom deg til psykolog. Da kan det enda være håp for deg(selv om jeg ikke tror det)
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Virker dette litt spesielt eller? Hvis det var DET som var fælt, at moren din prøvde å få i deg litt mat når du var syk, da har du virkelig ikke mye å klage over... Shit.. Jeg blir provosert... "det var så fælt"..!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Ja jeg skjønner.. jeg skjønner meg på moren din. Hun ville kun ditt beste; nettopp at du skulle få i deg næring. Hva slags mor er man om man ikke gjør det?? Det jeg ikke skjønner,er at dette kan plage deg sånn.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Hehe, hun bare irriterer dere,ikke åpne noen tråder fra henne
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 *klaske meg i panna* hvorfor måå jeg alltid la meg provosere... =p hihi
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Hehehehe, maaange rare folk her inne...
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror det er deg jeg har lest veldig mange innlegg om mora di fra? Virker som dere har mye uoppgjort. Kanskje du burde ta det med henne? (selv om hun høres ut som en normalt bekymret mor for meg..)
Ladybird82 Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 Da jeg var sjuk fikk jeg bestandig cola, pappan min mente det var bra for magen... Og jeg var vel hjertens enig! Jeg slapp å spise noe særlig hvis jeg var sjuk, som oftest går det helt greit uten mat i et par dager, bare man får i seg nok væske (helst vann og ikke cola!). Mamma lagde noe mat som jeg hadde lyst på så da fikk jeg i meg noe i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå