Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

varierer fra mnd til mnd. på det minste har jeg ca 11 000 men for det meste er det ca 12-13 000. jobber i butikk så tjener ikke akurat rått;P hehe

Skrevet

Ingenting på jobben :-P men på andre ting ca. 12.000 i mnd + gratis sted å bo ;-)

Skrevet

ærlig talt????hvem har oppriktig interesse av å vite hva vi tjener her inne på forumet......

Skrevet

lurte akkurat på det samme.....

Skrevet

okaai! bare lurer, er ikke såå interessant bare lurte på om jeg lå laaangt under dere andre! Selv har jeg 13000 imnd:) man trenger jo ikke å svare om man ikke vil:D takk for svar uansett!

Skrevet

Må da være lov til å spørre om ting da ;-) Kan jo være greit å vite hva andre som planlegger baby tjener... er ingen svarplikt her :-P

Skrevet

ja ikke sant:p jeg svarer ikke på det jeg ikke føler meg vel med! men penger er ikke noe hemmelig for meg:)

Skrevet

pr. dags dato er det kun studielån som er innskudd her i huset - dvs 80000 x 2 :\ Hurra!

Men sambo skal straks ut i jobb, og jeg skal i jobb fra høsten av, så regner med at det blir andre boller da :)

Skrevet

jeg har 15-16 000 i mnd :)

å da er jeg ikke ansatt som det jeg egentlig er, ansatt som fagarbeider, men er spesialpedagog :)

Da skulle jeg hatt mye mere :) Men ting kommer, kjekt å jobbe litt først å få litt erfaringer før jeg hiver med ut de barnene som har spesielle behov :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...