Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 vi kjenner ikke så mange som har barn,så lille jenta mi leker ikke så ofte med andre.. lurte derfor på om jeg skulle finne en åpen barnehage,men passer det for ei på 11 mnd? kikka på planen for barnehagen her,og det var aktiviteter som virka litt for "store" for ei på snart ett.. hva for erfaringer har dere med dette tilbudet?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har vært i åpen bhg med sønnen min i snart 2 år nå... Fra han var ca 1 år,og han blir 3 år til sommeren,og vi går der enda. Nå skal det bli godt med vanlig bhg til høsten,for han er litt "stor" nå merker jeg... De fleste er mellom 1 år og 2 år. Men også mindre babyer og større barn. Ikke for tidlig etter min mening=) Treng ikke være med på alle aktiviteter,men leke og kose dekk med andre barn og voksne. Synes det er ett flott tilbud og sosialt for mor/far/barn=)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Var det jeg og synes det virker som. Da tar vi en tur i morgen da,blir gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå