Bolla og lille rosin Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Noen som har erfaring med dette?? Lurer på om det skjer meg nå, ser dere... Kvalm, svimmel, øm i magen, litt sånn "rar i kroppen". klarer ikke helt å beskrive. Men dette har vart over en periode.. Testene er negative, men jeg lurer allikevel... Hvor seint er sein produksjon av hcg?? Noen med erfaring?? Takker veldig for svar:)
tuppa79 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 jeg vet ikke,men de samme føler jeg også. har testet negativf flere ganger,vonne bryster,stikking i nedre dal av magen,å bli veldi fort sliten. eg ska te legen i morgen,da jeg har hatt veldig uregelmessi syklus siden aug/sept 07,å veldi små blødninger. veit itj om de var så godt et svar da men. lykke til:)
Bolla og lille rosin Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Lykke til!!! Si fra hvordan det går da:) Spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå