Gå til innhold

Sein produksjon av hcg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?? Lurer på om det skjer meg nå, ser dere... Kvalm, svimmel, øm i magen, litt sånn "rar i kroppen". klarer ikke helt å beskrive. Men dette har vart over en periode..

Testene er negative, men jeg lurer allikevel...

Hvor seint er sein produksjon av hcg?? Noen med erfaring??

Takker veldig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke,men de samme føler jeg også. har testet negativf flere ganger,vonne bryster,stikking i nedre dal av magen,å bli veldi fort sliten. eg ska te legen i morgen,da jeg har hatt veldig uregelmessi syklus siden aug/sept 07,å veldi små blødninger.

veit itj om de var så godt et svar da men.

lykke til:)

Skrevet

Lykke til!!! Si fra hvordan det går da:)

Spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...