Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg synes nemlig det er dritdårlig gjort av dem å sende ut pallevis med deilig, yummy sjokolade nå som jeg har satt meg selv på slankekur. Jeg synes de burde ta hensyn til alle oss som må pine og plage oss selv for å bli kvitt ekstrakiloene. Jeg for min del vil gjerne ned til str 36 igjen. Også forventer man at jeg skal klare å holde fingrene unna all sjokoladen? Det er nesten så jeg tar en butikkansatt som gissel, rapper masse sjokko og forskanser meg inne på Rema 1000... Det verste er at jeg nå må gå rundt i huset og finne igjen all sjokoladen jeg har stæsja unna og overlevere dem til gubben. Men har vært flink i dag, da. Sunn frokostblanding til frokost, en brødskive til lunsj, kylling til middag og knekkebrød til kvelds. Ønsker meg viljestyrke til jul, jeg.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Pass deg nå, jeg er på tjukken og kødder du med Freia kødder du med meg! *grrr*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå