Gå til innhold

EL lørdag og IKM 9.februar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere i samme tidsrom?

Føler at det er ekstra spennende denne måneden.

Har en skikkelig bra følelse for at det skal klaffe nå, men den stoler jeg minimalt på da. Redd for å bli skuffa.

Blir i hvertfall masse kos fremover nå!! ;)

Spennende dette!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

ja, jeg har samme som deg ca. har EL på søndag kanskje, og IKM den 10 februar. skal teste med El tester denne gangen, gjorde ikke det sist. er inne i 2 pp nå. blir spennenende ja, sier til meg selv at jeg må prøve og være litt tålmodig, men det er ikke lett. skal hvertfall prøve å få til at det ikke blir så krampeaktig, men mest kos..:-)

lykke til hvertfall!

Skrevet

Prøver å være tålmodig jeg også, men leeeengter så veldig etter en liten en igjen. :)

Når starter du å El-teste da?

Har ikke brukt El-tester noen gang jeg, men drøyer det så kommer jeg til å prøve det. Ble gravid selv om vi hoppa av i svingen med minstemann. ;)

Ha en super dag!!

Skrevet

Hei. Skal også ha El på lørdag, dersom kroppen er i rute etter SA. Var så tidlig, så jeg håper kroppen har stabilisert seg igjen. Kommer ikke til å bruke el test ennå. Er i 2.pp nå. Slapper faktisk mer av denne gangen enn i forrige pp. Egentlig deilig å ikke være så stresset med det, selv om vi ønsker at det skal skje noe fort begge to:)

Skrevet

Her satser vi på masse kos, og minst mulig stress. Men jeg greier jo ikke la være å tenkte på det da.. I hvertfall i perioden fra EL til IKM. Går å tenker på om det har klaffet....

Er bare i 3pp her, så føler ikke at det er noe stress.

Kjempe spennende hver mnd da... :o

krysser fingrene for oss. :)

Skrevet

Hei

Jeg er bare i 2pp min nå, og har ikke helt styr over syklusen min etter dødfødselen for litt over 14 uker siden. Jeg har hatt EL-slim de 2 siste dagene, tempen er dulmet et lite hakk ned idag, akkurat som i siste pp. Så forventer EL ca. om 1-3 dager. Har tatt hostesaft i 4-5 dager nå (håper det hjelper), og har tatt ekstra e-vitamin. Mannen er å blitt satt på sink og e-vitamin, men det hjelper jo først om ca. 3 mnd.

Det blir spennende, men er glad for at jeg er opptatt med renn og sånn denne pp, da blir det ikke så mye tenking og luring på om det nå klaffer, vi skal bare gjøre en god innsats rundt EL.

Ønsker jer alle lykke til!

Skrevet

jeg har tenkt å begynne å teste på onsdag, tror jeg. har veldig stabile sykluser, så skal ha EL i helga, mest sannsynlig søndag/mandag. blir så spennende, har prøvd med endel vitaminer denne mnd, og jeg har drukket 1 kopp salvie te hver dag.

vi må jo følge hverandre da, lykke til de nærmeste dagene:-)

Skrevet

Heeei:)

Jeg har EL en av de nærmeste dagene, så nå drikker jeg masse salviete. Har ikm rundt 6. februar. Koselig at vi har ikm omtrent samtidig! Håper vi kan gå over på oktober-forumet sammen:)

Megefølelsen har ofte rett, så håper den stemmer på deg siden du har en god følelse!:) Bruker du EL-tester denne pp?

Skrevet

Jeg har akkurat samme datoer som deg:D!! Det dumme er at sambo nå har omgangssyken, og reiser bort tors-lør, så sjansen for at det går denne perioden er vel heller liten desverre.

Skal prøve å få kost oss i morgen da (om han er frisk), og helst torsdag før han reiser, men det er tidlig tidlig!!!

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

hei hei

hadde eggløsning på søndag/mandag, venter ikm 4 feb.....

er første pp så jeg er kjempe spent!

lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Så koslig at vi er flere med EL i nærmeste framtid da.. ;)

Blir spennende å følge hverandre frem til IKM.

Håper tanta holder seg langt vekk fra oss alle sammen!!

Ser at det er flere av dere som har tatt kjerringråd til hjelp, blir spennende å se om det funker da.. Krysser fingrene for oss alle.

Dreamer; Koslig at vi følger hverandre igjen.

temine: Håper spysjuka forsvinner fort da, så dere får hoppa i høyet før han drar.

Skrevet

jeg skal ha EL på onsdag el fredag. Har alltid hatt 28 dager syklus, men siste to mnd har jeg hatt 26 dager syklus! Så derfor litt usikker. IKM er da enten 8 feb eller 10 feb tror jeg:)

Er i min første pp, så litt usikker på hvordan dette fungere. Ble gravid på pilla sist! Men håper virkelig spira sitter med en gang da vi gifter oss 9 feb, og en liten baby ville vært verdens beste morgen gave!

(kan bli en skikkelig kjip dag/natt med muligens mensen også da.... hehe)

Skrevet

Hei jenter :-) Slenger meg her med dere jeg. Har EL på søndag og IKM den 10 februar :-) Blir en spennende tid fremover ja, det er helt sikkert. Vi er i 2 pp og prøver på vår 3. spire :-)

Lykke til alle sammen, må vi teste positivt hele gjengen i februar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...