Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 han har liggi med hodet ned HELE svangerskapet. vi har hatt fler ul og han har liggi ned hele tiden. Han har hele tiden vært urolig i magen.. jeg tøyser med at han er hyperaktiv allerede. i dag har han vært rolig i 8 timer,, noe som er veeeelig uvanlig... nå sparket han på siden av magen... det har han aldri gjort før,, alltid samme sted, ( han har to stedet) nå var det et nytt, magen bulet ut i en rar retning... kan han snu seg nå??? noen erfaringer???????? han er så rolig,,,, er det vanlig?????
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Helt vanlig at de holder på med turning ja! Er vel etter uke 36-37 at det er mer uvanlig at de snur seg! Jeg er 35+4 idag og hu har turna godt hu fram til nå! Det er og helt vanlig at de har stille perioder! Noen dager kjenner jeg kanskje 3 dult på en hel dag, mens andre dager så klikker hun tulling i magen!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 takk for svar.... han har vært tullig bestandig og liggi på samme sted.. blir litt engstlig når det plutselig skjer noe nytt takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå