Gå til innhold

Hårtap!!! Ahrrrrgh!!


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Så var jeg igang igjen...

Etter at forrigemann ble født, mistet jeg så mye hår at jeg trodde faktisk jeg skulle bli skallet.

Nå er hårtapet begynt igjen. Ser rem til mange måneder med frustrasjon over lange hårstrå i sengen, sofaen, stolen, gulvet, vasken, dusjsluken, genseren, skoene........ over alt!!!

 

Og så er det jo så fint når disse nusselige små hårene begynner å vokse fra det ene øret, over pannen og til det andre.

 

sukk...

 

Flere som er begynt å miste hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. godt det ikke bare er jeg som sliter med dette.. mister enormt med hår, spesielt når jeg dusjer.. har snart ikke mer hår igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har langt hår (ned til rumpa)... børstet det akkurat og GURI så masse hår jeg mister... :(((( masse masse masse... wæææ

Har begynt med b vitaminer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det fungerer på mennesker, men husker vi ga bikkja øl-gjær (fra apoteket tror jeg) når vi skulle få "skikkelig pels" på henne..

ble velig bra!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg på :-) men skal vel være litt forsiktig med gjær når man ammer?? Jeg har blitt mye mørkere i håret og har absolutt IKKE mistet hår, vil heller si det motsatte.....og alle krøllene pluss mer til har kommet på plass......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns håret blir mye fortere fett...noen som har det problemet? Drikker en flask vørterøl hver dag...bra for amminga:) Mister ikke hår, men som sagt...håret blir så fort fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg har det problemet og.. Det er fint i noen timer etter at jeg har dusjet.. Så blir det fett.. ser ut som jeg dusjer hver 5 uke.. hehe... Må dusje hver dag.. Kunne sikkert ha dusja to ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håret mitt blit så fort fett at det er helt sykt... dritt! og det ser uvasket ut/dødt livløst ut også...

:(((

må en tur til frisøsren igjen, var der for 2 uker siden... men kan ikke gå slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke begynt med det enda, MEN vet jo det kommer!! Da vet jeg også at det ikke gir seg før det nesten ikke er noe igjen :-(

 

Også småhårene ja,- som du sier, det er jo godt at de dukker opp, gir liksom litt håp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...