Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Du skriver følgende; "eg har sett bilder fra endel av dere på DIB , åja det stemmer at dere er noen grå mus nesten hele gjengen! Så syns det er drit at dere jager bort slike frisk pust som mam87! SKAM DERE!!!!" Grå mus nesten hele gjengen? Alle noen og 70 000 registrerte brukere her inne? Festlig du, også så innsiktsfullt sagt av deg. Godt at du er så meget bedre enn alle oss "grå musene" her inne da og ihvertfall ikke generaliserer eller skjærer alle under en kam når du først er i gang... Forsvarer ikke det som er hverken blitt sagt eller gjort på aktuelle tråd, men ditt innlegg er igrunn ikke så veldig mye bedre. Annet enn at du holder deg til det generelle da.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Nå virker ikke Silje Vanilje som den mest oppegående dama heller da, så ingen grunn til å bry seg om hva hun sier...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Har noen jaget bort mami? hehehe tviler vel på det:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hun skrev at _nesten_ alle var det det da, ikke alle!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Nå blir du sikkert kalt missunellig! Alle som ikke liker folk er jo egentlig bare missunnelige.... BIM-mentaliteten.... Selv er jeg supermissunnelig på alle fra George Bush til Mami87....
mamman til ana Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 "Nå virker ikke Silje Vanilje som den mest oppegående dama heller da, så ingen grunn til å bry seg om hva hun sier..." Haha!! Grunn nok til å lage egen tråd bare for meg da??? Hehe Joda jeg er sånn tålig oppegående jeg da...enn du?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Det er ikke samme "annie" som har skrevet det innlegget som er HI. bare sånn at det er sagt. Har du tatt til deg noe av det som står der eller er du like lite "oppegående" som det så fint blir sagt her?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå