Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Sitter på kjøkkenet sammen med sambo....han jobber litt mens jeg dibber litt:-) Hører latter og glade ungdommer fra stuen oppe i annen etasje og det varmer langt inni hjerterota:-) Frøken hormonbombe er i godt humør og har gitt mamman sin ryggmassasje, mens bestefar satt og fortalte historier fra gamle dager. "nye" sønnen i huset smiler og ler, og skal være sammen med sambo og rosa imorgen her hjemme:-) Det blir fint for dem alle tre:-) Eldstemann skal på innspilling av et musikkprogram og hormonbomba og mamman skal farge håret og gjøre lekser i morgen ettermiddag:-) Jeg føler meg som verdens heldigste akkurat nå:-) For jeg vet så altfor godt at det ikke er alle dager som er bare gode og fine:-) Nyter hvert sekund av samhold og fellesskap med de jeg elsker:-) Lille rosa har fått Elias på dvd i dag og vi voksne ler oss skakke av alle de snodige båtene - rene borettslaget i båtform:-) Livet er ikke det verste man har, om litt er kakaoen klar;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Livet er nok ikke det verste man har.... Vi får nyte mens vi kan. Elias er bra... Knerten digger Elias. Og i dag hadde bhg. vært på tur til båthavna og der lå redningskøyta. Og alle barna fikk klistremerker og buttons + div effekter av Elias... Helt tilfeldig altså, det var Skipperen som ropte på de. Det finnes snille mennesker overalt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Ja tenk det gjør det virkelig:-) Og så hjelper det å ha øynene og hjertedøra åpen - da bor det jammen noe godt i alle:-) Så kult med klistremerker og buttons da:-) For han får vel lov til å klistre de opp på vinduer og dører eller;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Gutten har jo eget rom må vite.... Og der må han bare holde på.. Men foreløpig er ingen limt opp noe sted.
♥Snulder Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 :=) .... nei livet er nok det beste vi har! Uten det hadde vi gått glipp av alt!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det høres fredelig ut hjemme hos dere. Så deilig!!! Elias er storfavoritt hjemme hos oss. Vi digger Kruse knallkul og hans godmodige mobbing av Trrrråle... Lillegutt brøler TRRRRÅLE og storesøster imiterer Kruse. He he... Ganske samlende familiefilm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå