mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 noen som vet om dette er halsbetnnelse eller kan det være noe annet...det er bare hovent på ene siden, er litt sår i halsen om morgningen, ellers litt forkjølet...
Gjest ->>- Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Det kan være nærmest en hvilken som helst infeksjon.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 burde kanskje fått det sjekket hos lege da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå