velsignet med to Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Var på 3 mnd kontroll med småtten i dag, og hs fant ut at han har usymmetriske valker bak på lårene, så hun skulle sende henvisning til fysioterapeut. Vet at det er usymmetri pga hoftefeil, men glemte helt av å spørre hva de isåfall gjør med det, og om det vil gå over? Om det går over, tar det isåfall lang tid? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Våres datter hadde hoftefeil.men det ble oppdaget på legesjekken på sykehuset. Vi kom tilbake og tok ul av hoftene hennes når hun var 4 uker og ble da lagt i pute.. Henne lå i den i 2 mnd og ble helt frisk.. Ikke hatt noen plager.. Men siden hun alt er 3 mnd så får hun kanskje en skinne eller gips....
ifie Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Gutten min hadde også usymmetriske valker på lårene, men ingenting feil med hoftene. Han hadde KISS og fikk behandling for det da han var ca fire mnd. Nå er han 7.5 og valkene er nesten like på begge lårene, så jeg regner med det var det som gjorde de usymmetriske.
Frustrert 5.gangs Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 vår datter hadde også usymetriske valker. Hun fikk pute 4 dager gammel. hadde den i 12 uker. Det var ennå ikke bra så hun ble lagt i gips. Etter 20 uker fikk hun gipsen erstattet med skinner. Nå sitter vi og venter spent på røntgen og legetime i morgen og håper hun får slippe skinner på dagen. Vi trodde ikke det skulle bli så langvarig og omfattende. Men det er heldigvis sjelden det er såpass mye som i vårt tilfelle. Får håpe dere finner utav det. Jeg synes ihvertfall du burde forlange røntgen eller ultralyd av henne når det er usymetriske valker for det tyder jo på at det er noe galt.
velsignet med to Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Takk for svar alle sammen. Huff håper ikke det er noe galt... Men bra at vi finner ut av det nå iallefall om det skulle være noe! pssssst det er en HAN, som jeg også skrev i det første innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå