☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg må si jeg begynner og bli ganske frustrert. Har hund og liker godt og være ute i skogen og går på dressur kurs om dagen og trenger varme klær men er jo søren meg ikke noe som jeg får på meg lenger!!!!Jakkene jeg har for jeg snart ikke lukket og de kryper oxo oppover så jeg blir kald:( Utebukse er jo oxo et prob:( Noen som vet om man kan få kjøpt dette til gravide og hvor??? sjekka nettbutikkene
inakvad Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker utebuksene til samboeren min (er ikke lekker, men fryser ikke). det er en del jakker som bare har knapper øverst for tiden(ikke mammajakker, men det funker fint for meg). Jeg kjøpte en på salg på bik bok, og noen fra jobb hadde kjøpt tilsvarende et annet sted (også på salg).
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 oki:) Skikkelig teit at det ikke skal være noe særlig for oss:( Oppfordrer til at gravide skal holde seg i form men klær er vanskelig og finne(uteklær)for kikke litt til da kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå