flypapir Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hun er overbevist om at folk driver og legger inn bilder av henne på hennes profil. Så hun går inn og tror hun legger til sin egen kommentar på bildene hun er på.... Hun forstår ikke at de legger bildene på sin egen profil, men at de tagger henne. Klarer ikke å få henne til å forstå!! Noen som har tips?? Prøver å forklare henne det over msn.... Bruk t-skje!
**Min nydelige Milla** Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Du får si at: Når en av hennes venner legger ut bilder som hun er på, og skriver navnet hennes under bildet, så vil hun også få det på sin profil. Nettopp fordi hun er på bildet.. MEN om den personen som legger ut bildet, UTEN å skrive hennes navn under bildet, så vil moren din ikke få bildet på sin profil..
flypapir Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 "Ja, men det står jo under mine bilder" Hehe, synes det er komisk jeg da...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 hahaha! så morsomt marte! måtte le litt nå ja )
**Min nydelige Milla** Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 hehe.. Ja var litt komisk dette.. Men om hun går inn på bildene sine, så står det jo bilder som er blitt lagt ut av andre også bilder som hun har lagt ut.. Men er jo på en måte hennes bilder når hun har "fått" det av andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå