Gå til innhold

Festeblødning - noen som vet?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er egentlig en ganske erfaren prøver, men nå ble jeg litt satt ut og trenger litt hjelp / støtte / mulige forklaringer....

Jeg er på dag 19 i syklusen i dag, og i går fikk jeg nesten sjokk når jeg var på do, der var det litt dødt blod i trusa!!! Har ganske stabile sykluser på 25-28 dager, så det var jo litt tidlig for tante-besøk! Etter å ha tenkt litt på det, kom jeg på at jeg har lest her inne om noe som kalles festeblødning. Det har ikke kommet noe mere blod i etterpå... Jeg har ett barn, så har vært gravid før, da hadde jeg ingen blødninger under graviditeten.

Så hva tror dere?!? Kan det være en festeblødning? Noen som vet hvor mye det er vanlig å blø da? Hvor lenge etter EL har man normalt en slik blødning?!?!

Hvor kan jeg lese mere om dette - noen tips?

Har vært sååå flink til å ikke teste de siste syklusene, men nå spørs det ja - har mest lyst til å teste allerede i morgen, selv om jeg vet at det vil være veldig tidlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akkurat det i første svangerskap, men ikke i det andre. Tror det varierer om man har festeblødning eller ikke.

Litt blod i trusa og på papiret ved et dobesøk, ikke noe mere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...